آينده پرسپوليس پس از برکناري علي دايي

به گزارش بصیر، رحیمی بعد از مدت ها مقاومت در قبال برکناری علی دایی امروز در برابر عمل انجام شده رئیس هیات مدیره باشگاه هم ایستادگی سفت و سختی کرد اما در نهایت مغلوب فردی شد که حضورش در پرسپولیس همواره جنجال ساز بوده است. جالب اینکه حمیدرضا سیاسی در ۳ هفته گذشته فتیله انتقاد را پایین آورده بود و محافظه کارانه در قبال علی دایی و پرسپولیس هیچ صحبتی به زبان نیاورد. اما حالا مشخص است که او در این مدت سرگرم زمینه سازی برای برکناری سرمربی جنجالی تیمش بوده است.


نکته مهم این است که این تصمیم در روزی به اجرا رسید که کسی تصورش را نمی کرد. پرسپولیس ۴ روز بعد از شکست مقابل تراکتورسازی در حالی که با آرامشی نسبی به دیدار نفت مسجدسلیمان می‌ رفت از امروز سرمربی جدیدی را در اختیار دارد و این مساله بدون ترکش و عوارض نخواهد بود. در حالی که هنوز معلوم نیست تیم پرسپولیس را امروز علی دایی تمرین می‌ دهد یا حمید درخشان، موضع گیری رسمی وزارت ورزش به این معناست که حمیدرضا سیاسی از مصونیت کامل در تصمیم گیری برخوردار بوده است و تغییرات او نیز مورد قبول وزارتخانه خواهد بود.

با این حال علی دایی در فوتبال ایران چهره خاصی است و حمید درخشان باید اقبال بلندی داشته باشد تا بتواند کار فنی خود در پرسپولیس را بی دردسر آغاز کند. از موضوع وجهه نه چندان درخشان سرمربی جدید پرسپولیس که بگذریم، خود علی دایی در روزهایی مثل این غیرقابل مهار است. او همواره بعد از برکناری ها با زبان تند و تیز بالادستی ها را آزار و شکستشان داده است. این مساله به خصوص حالا که برکناری دایی با حرف های سیاسی توام شده قطعا بدون پاسخ نخواهد بود. یادتان باشد سیاسی دوست نزدیک حمید استیلی هم هست و بنابراین دایی دلیلی بر پرده پوشی و ملاحظه کاری نخواهد داشت.

به صورت طبیعی پرسپولیس از امروز وارد یک دوره بحرانی تازه خواهد شد و با توجه به ثروت نه چندان قابل اتکای این تیم در بخش فنی احتمالا بحران ادامه خواهد یافت، مگر آنکه حمید درخشان واقعا معجزه ای در آستین داشته باشد.

 

 

 

ورزش ۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا