اختصاصی/ تاکید فرماندار فریدونکنار به مسئولین شهرستان

حضور فیزیکی در یادواره اساس ارزیابی مدیران

به گزارش بصیر، محمد حسین زاده لداری در گفتگو با خبرنگار ما در مورد برگزاری یادواره شهدای شهرستان، اظهار داشت: برای هرچه بهتر برگزار شدن یادواره شهدای شهرستان در جلسات شورای اداری و شورای تامین که در این هفته داشتیم هماهنگی های لازم را انجام دادیم که اداره آب، برق و گاز آماده باش  کامل باشند تا هم قبل از مراسم و هم در طی مراسم هیچ مشکلی را نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: با شبکه بهداشت و آتش نشانی و بیمارستان نیز هماهنگی های مورد نیاز صورت گرفت و با نیروی انتظامی  جهت اتخاذ تدابیر ویژه امنیتی و ترافیکی برای روانسازی مسیر تردد خودروها در محل برگزاری یادواره جلسه ای برگزار کردیم.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: با اداره آموزش و پرورش نیز هماهنگ کردیم تا دو مدرسه را برای پارکینگ خودروهایی که از شهرستانهای دیگر به این یادواره می آیند اختصاص دهیم.

حسین زاده عنوان داشت: هماهنگی های لازم را با مدیران شهرستان انجام دادیم که حضور میدانی تا اجرای یادواره از محل این مراسم داشته باشند و ضمن گفتن خداقوت از نزدیک مشکلات را به ما انعکاس دهند تا موانع در کوتاهترین زمان حل شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید، همچنین گفت: به بخشداران و دهیاران نیز ابلاغ کردیم که تمام امکانات خود را برای بهتر برگزار شدن این مراسم در اختیار دست اندرکاران قرار دهند.

وی اظهار داشت: در جلسه شورای اداری تاکید کردیم که مسئولین ادارت و نهادهای شهرستان در روز یادواره حتما شرکت کنند و یکی از معیارهای اساسی ما از مدیران بر اساس اعلام نظر سردار هادی بصیر است که از میزان همکار و همیاری آنها اعلام کردند لحاظ می کنیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا