اختصاصی/رئیس ستاد یادواره شهدای فریدونکنار

برگزاری یادواره شهدا مهمترین و اثربخش ترین مولفه نرم نظام/ این برنامه ۱۰۰ درصد مردمی است

به گزارش بصیر، حجت الاسلام اسدالله جعفری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: فضای جامعه باید پیوسته آکنده از نام و یاد شهدا باشد به همین دلیل با این هدف و تجلیل از مقام شهادت و رزمندگان، همایش ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس را در جمعه گذشته برگزار نمودیم و با استقبال خوب رزمندگان روبرو شد.

وی تصریح کرد: همچنین همایش بزرگ رهروان حضرت زهرا که یک همایش بسیاربزرگ بود در مصلی قدس فریدونکنار با شکوه مادران و دختران بزرگ برگزار شد.

جعفری با اشاره به عمده فعالیت این یادواره خاطرنشان کرد: حضور جوانان در مراسم ما حضوری چشمگیر و ارزنده ای است و در کنار آن با هدف ایجاد پیوند بین عرصه جهاد و ایثار و شهادت رزمندگان دفاع مقدس جلسات متعددی را فرزندان شهدا برگزار کردند و از پدران و مادران شهدا که مشکل و یا بیماری دارند عیادت می کنند.

رئیس ستاد یادواره شهدای فریدونکنار همچنین با اشاره به اینکه مهمترین و اثربخش ترین مولفه نرم نظام برگزاری یادواره شهداست، عنوان داشت: امروز این اعتقاد در بین مردم ما با توجه به جبهه وسیع و پیچیده تهاجم فرهنگی دشمن به وجود آمد.

وی افزود: چرا که مردم ما با عمق جان خود به این موضوع باور دارند و ما نیز باید از این بستر فرهنگی برای تامین اهداف خود در حوزه بصیرت افزایی، ولایت پذیری، دشمن شناسی در این یادواره نهایت استفاده را ببریم.

جعفری خاطرنشان کرد: ما می توانیم با این ذخایر بزرگ درعرصه جهاد فرهنگی که دشمنان در فضای مجازی، اینترنت و ماهواره مشغول فعالیت هستند با ترویج این فرهنگ با آنها به مبارزه بپردازیم.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه مسئولین ساتانی و شهرستانی از این یادواره حمایت کردند، گفت: این برنامه ۱۰۰ درصد مردمی است و در بخش های مختلف رزمندگان بیشتری را به کار گرفته ایم.

وی در پایان ضمن توصیه به مسئولین و مردم اذعان داشت: هنوز از این معدن بزرگ استفاده درست نکردیم، می توانیم برداشت های زیادی از این مراسم داشته باشیم تا خودمان و جامعه مان را در برابر تهاجم فرهنگی و اخلاقی دشمن بیمه کنیم تا پیام شهدا و اهداف امام را برسانیم.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا