اختصاصی/ فرمانده نیروی انتظامی فریدونکنار خبر داد

کشف بیش از ۵ هزار لیتر مشروبات الکلی در فریدونکنار/ تصاویر

DSCN8138 

به گزارش بصیر، سرهنگ مهدی نریمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما، ضمن اعلام این خبر در تشریح کشف این مواد، اظهار داشت: طی زحمات شبانه روزی همکاران نیروی انتظامی فریدونکنار و با آگاهی قبلی از این موضوع توانستیم یک کارگاه مجهز مشروب سازی و مقدار ۵۴۰۰ لیتر مشروب در یکی از روستاهای این شهرستان با همه همکاران و تجهیزات کشف و ضبط کنیم و به مراجع قضائی تحویل دهیم.

وی تصریح کرد: همچنینفردی با نام (جواد.ت) عامل فروش مشروبات الکلی خارجی را پس از شناسایی موقعیت وی در خودروی سمند بژ رنگ در شهرک حمزه کبیری دستگیر کردیم و به مقامات قضائی تحویل دادیم.

فرمانده نیروی انتظامی فریدونکنار افزود: در این خودرو مشروبات الکلی خارجی به تعداد ۵۰۰ شیشه از انواع آن کشف و ضبط گردید و پرونده آن پس از تکمیل شدن به مراجع قضائی تحویل داده شد.

DSCN8143

نریمانی در ادامه از کشف و ضبط ۴ کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک کیلوگرم گراس از یک فرد افغانی خبر داد و گفت: پس از شناسایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردیم و پرونده پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائیی شد که این فرد در حال حاضر در زندان به سر می برد.

 

وی خاطرنشان کرد: اکیپی در فریدونکنار تشکیل شده است که با اینگونه افراد به شدت برخورد می کنیم و متخلفین باید بدانند پلیس این شهرستان برای یک زندگی آرام و امن در فریدونکنار برای همشهریان عزیز تمام تلاش خود را به کارگرفته و هیچ متخلف و مجرمی در فریدونکنار از آسایش و امنیت برخوردار نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا