اختصاصی/ امام جمعه موقت تهران در یادواره شهدای فریدونکنار

دولت باید در مبارزه فرهنگی نگران باشد نه اینکه بگوید به جهنم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام کاظمی صدیقی در یادواره شهدای فریدونکنار در مصلی قدس این شهرستان، اظهار داشت: شهید بصیر سالار شهدای خطه مبارک و از برجسته ترین شهدای تاریخ ماست.

وی تصریح کرد: ملت فریدونکنار با داشتن چنین شهدایی نشان دادند که ولایت مدار، رزمنده، دوستدار اهل بیت و از یاران واقعی امام زمان (عج) هستند و پرچم دار و ادامه دهندگان خون شهدا می باشند.

صدیقی با اشاره به اینکه شهدا از جایگاه رفیع و بلندی برخوردارند، عنوان داشت: حیات طیبه در مسیر ارتقاء و صعود به انسان داده می شود و هر کسی که عمل صالح انجام دهد و مومن باشد خداوند به آنان حیات طیبه را هدیه می دهد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ولایت همچون دژ محکمی در برابر طوفان های سخت جهانی قرار دارد، گفت: این عزتف شکوه و عظمت ایران و ایرانی در جهان مدیون زکاوت و تیزهوشی مقام معظم رهبری هستیم و بر اساس نظر اندیشمندان غربی ولایت فقیه در ایران هر نقشه ای را خنثی می کند.

صدیقی با اشاره به آنچه در فتنه ۸۸ رخ داد، خاطرنشان کرد: دشمنان به وسیله انواع شبکه های ماهواره ای و کانالهای متفاوت به مدت ۲۰ سال برنامه ریزی کردند تا این نظام را براندازی کنند و حتی از کسانی که در زیر ابای امام بزرگ شده بودند استفاده کردند اما موفق نشدند.

وی افزود: شعاع ولایت پذیری از مرزهای ایران گذشته و ما امروز در خارج از مرزها می جنگیم و تمام اینها زیر پرچم ولایت است که البته به قیمت خون همین شهدا ریشه دار شد.

مشاور رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به اینکه شهید بصیر افتخار تاریخ است و در کنار مالک اشترها قرار می گیرد، اظهار داشت: ایران زرتشت چه افتخاری دارد که ما به آن ببالیم، ایران زمانی بزرگ و قدرتمند شد که اسلام را در آغوش گرفت و زمانی که صدای حسین حسین به مساجد دانشگاه ها رسید موفق به کسب افتخار شدیم.

صدیقی ادامه داد: افتخارات هسته ای، پرتاب موشک به فضا، رشد و تعالی در فناوری نانو، ساخت موشک و هزاران پیشرفت دیگر از برکات خون همین شهدا بوده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه دیروز جنگ نظامی بود و امروز جنگ اقتصادی و فرهنگی است، اذعان داشت: فرزندان شهدا باید همچون شهید در این پیکار سخت سربلند خارج شوند، دیروز پدران شما تاریخ ساز شدند و امروز شما باید آن حماسه ها را دوباره تکرار کنید.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا در جامعه نگرانی فرهنگی ایجاد شده است، امروز وزارت خانه ها و دولت ما باید در خط مقدم جبهه بگویند نگرانی وجود دارد نه اینکه مردم سر از جهنم در بیاورند، ما، دولت و مسئولین ضامن بهشتی بودن مردم هستیم، هر کس به جهنم برود اما زمانی که دولت می توانست فضای فرهنگی درست کند تا چنین جهنمی درست نشود همین جهنمی روز قیامت یقیه شما را می گیرد و تو را مقصر جهنمی شدن خود می داند.

صدیقی ادامه داد: آنهایی که نمی گذارند در دانشگاه ها تفکیک جنسیتی صورت بپذیرد، این دانشگاه ها نیز به برکت خون شهدا دایر شده چرا آقای مسئول خم به ابرو نمی آورد و فتنه گر را در دانشگاه مسئول می کند، اینها فتنه فرهنگی است که خطر آن بسیار بیشتر از فتنه نظامی است.

وی افزود: در رویایی نظامی دشمن کاملا مشخص بود، آن موشک هایی که به ما می خورد هم ممات و هم حیاتمان برایمان افتخار بود اما قربانیان جنگ فرهنگی ذلت ایجاد می کند، این اعتیاد های صنعتی، این کتابهای ضد دینی که نوشته می شود و زیر همین وزارت خانه ها به چاپ می رسد یا روزنامه های زنجیره ای که همه بلندگوی غرب اند بسیار خطرناک تر از جبهه فرهنگی است.

 

صدیقی با تاکید بر اینکه شهید بصیر از یاران امیرالمومنین بوده است، اظهار داشت: ما به این رقاصه ها و سینماچیانی که به دنبال آمریکا می روند افتخار نمی کنیم، بلکه افتخار ما و کشورمان این شهید بصیر ها هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا