اختصاصی/ رئیس شورای بخش دهفری

مهمترین پیام پیاده روی خانوادگی فرهنگی است

به گزارش بصیر، عابد چکاوه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: برای اینکه روستاها به عمران و آبادانی بیشتری برسند تعامل باید در دستور کار مسئولین این دهستان ها قرار داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز بحث ورزش یک بحث جدی و ضروری است که کمرنگ شده است چرا که ما به ورزش قهرمانی فقط می پردازیم و ورزش خانوادگی و بومی محلی را جدی نمی گیریم.

رئیس شورای بخش دهفری با بیان اینکه همه ما به شعار پیشگیری بهتر از درمان است اعتقاد داریم و هیچ پیشگیری بهتر از تغذیه مناسب و ورزش نیست، اذعان داشت: امروز فشار خون و دیابت یک تهدید جدی به حساب می آید و مهمترین روش برای مقابله با این بیماری ها ورزش همگانی است.

چکاوه اظهار داشت: مشارکت مردمی نیز بسیار مهم است، در همه زمینه ها مردم در صحنه هستند اما با برگزاری چنین همایش هایی باز هم شاهد مشارکت مردمی خواهیم بودیم.

وی با اشاره به اینکه در این پیاده روی مهمترین پیام ما فرهنگی است، گفت: رهبری از چندین سال پیش شبیخون فرهنگی را مطرح کرد، زمانی جنگ سخت افزاری بود اما امروز جنگ تغییر کرده و جوانانمان را درگیر بسیاری از کارهای ناشایست کرده است.

رئیس شورای بخش دهفری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: امروز ماهواره، اعتیاد و اینترنت به عنوان یک تهدید مطرح است اما با حضور در چنین همایش هایی فرصت انجام چنین اعمالی از سوی جوانانمان گرفته می شود و کمتر به این عوامل فکر می کند و این خود یک عامل پیشگیرنده است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش ها کانون خانواده را نیز گرمتر می کند و برای مقابله با این تهدیدات داشتن یک خانواده خوب می تواند تاثیر گذار باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا