ظریف: تیم ولاسکو حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش بصیر، فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی والیبال ایران پس از دیدار با آرژانتین گفت: من قبل از بازی هم می‌دانستم برنده‌ایم؛ نه به خاطر اینکه تیم ولاسکو حریف‌مان بود و برای پیروزی انگیزه داشتیم، بلکه به خاطر اینکه تیم روان کار می‌کند. هر کدام از بچه ها در هر پستی کارشان را به خوبی انجام می‌دهند.

وی افزود: می بینید که بین بازیکنان برتر هم چهار نفر بین برترین ها هستند. این نشان می دهد کار تیم خوب است. من آرژانتین را حریفی برای ایران نمی‌دیدم. شاید از استرالیا بیشتر می‌ترسیدم، چرا که یک بار در انتخابی المپیک اسیرش شده بودیم، اما مطمئن بودم که آرژانتین را می‌بریم. روز قبل از بازی هم بچه ها قول دادند که سه امتیاز را بگیرند. به جز ست دوم که بازی نزدیک شد در دو ست دیگر آرژانتینی‌ها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

ظریف درباره بازی با لهستان اظهار داشت: نمی دانم بازی با لهستان چطور می شود، فقط میزبانی آنها کار را برای ما سخت می کند. تماشاچیان زیادی که به سالن می آیند، شاید به تیم ما فشار بیاورد؛ البته ما هم به بازی پر تماشاچی عادت داریم. امیدوارم از دو بازی آینده هم امتیازات لازم را بگیریم وگرنه حیف است تا اینجا آمده ایم به مرحله بعد نرویم.

 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا