گلایه پژمان نوری از هواداران استقلال

بصیر، پژمان نوری در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از بازی با فولاد، حضورش در استقلال به عنوان مدافع چپ و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد:

اول از شرایط استقلال قبل از بازی با نفت صحبت کن.

در مجموع خوشبختانه شرایط خوبی داریم فقط تنها چیزی که ما را اذیت می‌کند آسیب دیدگی بچه‌ها است که باعث شده تا دست کادر فنی تیم خالی بماند. تیم ما خوب نتیجه گرفته و تا این هفته از مسابقات نتایج قابل قبولی گرفتیم.

اما آخرین بازی شما با شکست توام شد…

فوتبال همین است. یک روز می‌بری و یک روز می‌بازی. در بازی با نفت هم اگر بدشانس نبودیم بدون امتیاز از زمین بیرون نمی‌آمدیم.

در آستانه بازی با فولاد شرایط خودت چطور است؟

خوشبختانه از نظر بدنی آماده هستم و اگر خدا کمک کند در ادامه بهتر هم خواهد شد.

این روز ها در دفاع چپ بازی می‌کنی و باز هم مثل سال قبل در این پست بازی می‌کنی. از حضور در این پست راضی هستی؟

اتفاقا در این خصوص حرف دارم. مدتها است این صحبت را در دلم نگه داشتم و شاید باید همان پارسال این حرف‌ها را می‌زدم اما چون اخلاقم به شکلی است که اهل جنجال و حاشیه نیستم سکوت کردم. متاسفانه وقتی در استقلال گل می‌زنیم و یا می‌بریم من دیده نمی‌شوم ولی فقط کافی است تیم گل بخورد یا ببازد، آن وقت همه کاسه و کوزه‌ها سر من می‌شکند.

چطور؟ منظورت قلعه‌نویی است؟

نه اشتباه نشود منظور من برخی هواداران هستند که اگر دیدشان نسبت به بازیکنی بد شود دیگر تغییر نمی‌کند. من برای پولی که به خانه‌ام می برم زحمت می‌کشم و تمام وجودم را می‌گذارم. از کادر فنی بپرسید آیا از من کم کاری دیده است؟کمترین غیبت‌ را در تمرینات دارم و خوشبختانه با کمترین آسیب دیدگی مواجه شدم، سرم به کار خودم است و برای هر تیمی که بازی کرده‌ام تمام تلاشم را انجام داده‌ام. من در این دو سال به این نتیجه رسیده‌ام اگر حرف نزنم حقم ضایع می‌شود و مردم بر سرم می‌کوبند.روی صحبت من با هواداران است نه کادر فنی استقلال،من زمانی که به استقلال آمدم در ملوان هافبک وسط بودم و اصلا دفاع چپ بازی نمی کردم. وقتی به استقلال آمدم خوب تمرین کردم و جزو اولین نفراتی بودم که در تمرینات حاضر شدم.وقتی کادر فنی دید که برخی از بازیکنان مصدوم هستند از من به خاطر پای تخصصی‌ام در دفاع چپ استفاده کرد، من هم هیچ وقت عادت ندارم که بگویم در این پست بازی نمی‌کنم و یا از این کارها انجام بدهم. شما از آقای قلعه‌نویی بپرسید که آیا در این دو سال من یک بار در مورد پستم با او صحبت کردم؟

چرا، یعنی از اینکه در دفاع چپ بازی می‌کنی ناراحتی؟

اصلا. اما بارها این حرف را زده‌ام که دوست ندارم با بازیکنی که در پست تخصصی‌اش دفاع چپ است قیاس شوم. خدای ناکرده سو تفاهم نشود و من منظورم با بازیکنان هم تیمی‌ام نیست اما می‌بینم وقتی در ترکیب هستم و بازی تمام می‌شود یک عده دائم اعتراض می کنند و اصلا انگار من در زمین نبودم. این موضوع خیلی وقت است عذابم می‌دهد ولی تا الان حرفی نزدم. خود آقای قلعه‌نویی من را می‌شناسد و حتی می‌توانید از مربیان دیگر هم سوال کنید که اخلاقم چگونه است. من همیشه به مربیانم احترام می‌گذارم،چه حالا، و چه زمانی که در ملوان بودم و حتی در زمانی که در امارات بازی می‌کردم هر جا مربی می‌گفت بازی می کردم اما از عده‌ای از مردم توقع دارم شرایط را درک کنند.اگر مثلا یک روز در تیم ما یک مهاجم بیاید و در دفاع راست بازی کند مردم باید همان توقعی را از او داشته باشند که در خط حمله داشتند؟

چرا تا الان حرفی نزدی؟

گفتم که اهل حاشیه و جنجال و این جور حرف‌ها نیستم چون قلعه‌نویی برایم قابل احترام است. او هر جا که بخواهد بازی می‌کنم کما اینکه در این دو سال این کار را انجام دادم.فقط از یک عده ناراحت بودم که مدام همه چیز را به پژمان نوری ربط می‌دهند.

بگذریم، امسال یکی از سالهایی است که استقلالی‌ها در پرداخت پول بهتر عمل کرده‌اند. تو که طلبی نداری؟

چرا اتفاقا( با خنده)… من هم از سال گذشته طلب دارم و هم از بابت قرارداد امسال باید پول بگیرم.

اما دیروز که با نظری جویباری صحبت کردیم او اسمی از شما نیاورد..

در هر صورت من ۶۰ درصد از سال گذشته طلب دارم و امسال هم ۲۰ درصد ابتدای فصل را گرفته ام و موعد پرداخت بخش دوم مطالباتم رسیده است. حتما آقای نظری به خاطر مشغله کاری که دارند یادشان رفته از من هم اسم ببرند.

صحبت خاصی باقی مانده؟

فقط از هواداران تیم استقلال می‌خواهم در بازی جمعه حمایتمان کنند چون بازی با فولاد هم از لحاظ امتیازی و هم از لحاظ روحی برایمان خیلی اهمیت دارد.اگر هم امروز در مورد عده ای از هواداران صحبت کردم به این دلیل بود که آنها زحمات من را هم ببینند وگرنه دست تک تک آنها را می‌بوسم و برای آنها احترام زیادی قائلم.

 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا