فردوسی پور پیشنهاد وزارت ورزش را رد کرد

بصیر، مازیار ناظمی، رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با پایگاه خبری این وزارتخانه گفت: با همه احترامی که برای آقای فردوسی پور قائلم، آنچه در برنامه نود دیشب رخ داد، بیشتر بررسی حواشی بود و فرصتی برای آگاهی مردم از اصل تغییرات در هیات مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس داده نشد.

ناظمی افزود: مردم اول باید بدانند استقلال و پرسپولیس با چه وضعی به وزارت ورزش دولت یازدهم واگذار شد چرا تصمیم بر تغییر هیات مدیره و مدیران عامل بود؟ چرا وزارت خانه تصمیم به شفاف سازی قراردادهای میلیاردی و خارج از اصول گرفت.

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تهیه کننده نود پیشنهاد ما را برای حضور خادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر به صورت حضوری در برنامه نود نپذیرفت گفت: نظر آقای فردوسی پور حضور تلفنی آقای خادم بود که به نظرم شرط عدالت این بود که در مقابل مباحث مدیر عامل سابق پرسپولیس اصل تساوی گویش هم رعایت شود و آقای خادم هم به استودیو نود می رفت.

ناظمی افزود: وزارت ورزش و جوانان دو تیم استقلال و پرسپولیس را در بدترین شرایط ممکن تحویل گرفت و تلاش کرد با رعایت حقوق مردم و اصل شفافیت ،مدیریت را آن را تا زمان واگذاری بر عهده گیرد و امیدوارم آقای فردوسی پور در برنامه هفته آینده این فرصت را به معاون وزیر ورزش و جوانان بدهد تا با حضور در استودیو برنامه، مردم را از وقایع تلخ و وضع آشفته این دوباشگاه در آعاز کار دولت یازدهم آگاه کند.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان همچنین از پیگیری حقوقی ادعای مهمانان برنامه ۹۰ مبنی بر دخالت وزیر در برکناری سرمربی سابق پرسپولیس خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا