اختصاصی/ رئیس کتابخانه های عمومی فریدونکنار خبرداد

نقد کتاب فانوس کمین در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، مهدی مهدی نیا در سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید فریدونکنار در جمع تعدادی از مدیران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری، اظهار داشت: ساعت کاری کتابخانه در ۶ ماهه دوم امسال از ساعت ۷ صبح الی ۱۹ عصر می باشد.

وی از برگزاری جلسه نقد کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و اذعان داشت: هدفمان این بود که از کتاب شهید بصیر آغاز کنیم اما کتاب شایسته و در خور ایشان پیدا نکردیم و کتاب فانوس کمین نوشته غلامعلی نسایی که خاطرات جانباز آزاده رسول کریم آبادی را به نگارش در آورده است را به نقد می نشینیم.

مهدی نیا عنوان داشت: حمید آبادی اولین منتقد این کتاب است و قرار بر آن می باشد تا این کتاب از لحاظ محتوایی نقد شود و نویسنده آرا تصحیح نماید که این نشست در دوم مهر ماه برگزار خواهد شد.

رئیس کتابخانه های عمومی فریدونکنار خاطرنشان کرد: باید به دنبال جذب درآمدهای پایدار و ثابت باشیم و از تجربیات دیگران رد این خصوص استفاده شود.

حجت الاسلام ابراهیم نژاد رئیس سازمان تبلیغات فریدونکنار نیز در این جلسه با بیان اینکه اگر بخواهیم در این زمینه خیرین را ورود دهیم باید یک فرهنگ سازی در این زمینه صورت بگیرد، گفت: سوق دادن کتابخانه به سمت موقوفات و نذر می تواند موثر باشد.

وی تصریح کرد: آیت الله مرعشی نماز و روزه استیجاری می خواند تا کتابخانه درست کند، افکار آیت الله مرعشی را باید فرهنگ سازی کنیم چرا که کتاب باغ و بوستان دانشمندان و علما بوده است.

 

ابراهیم نژاد عنوان داشت: برای عالم و دانشمند زمان برای کسب دانش مطرح نیست، آیت الله مرعشی هر روز صبح نماز خود را در قم می خواندن اما وصیت کرد در کتابخانه اش دفن شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا