عرب خزائلی، گرفتن هزینه های جانبی از دانش آموزان ممنوع است

بصیر،  بهروز عرب خزائلی مدیر آموزش و پرورش میاندورود در گفتگو با خبرنگار میانخبر در خصوص اجرای طرح هجرت در مدارس میاندورود گفت: از تیر ماه با سپاه پاسداران و بسیج سازندگی درخصوص طرح هجرت، پیش از آنکه اعتبار آن تامین و مقدارش مشخص شود جلساتی برقرار شد و در آن نیازهای ما توسط معاون پرورشی بیان شد.

وی افزود: با تقسیم کار مابین ما و بسیج سازندگی برای اجرای این طرح آمادگی کامل داشتیم و تنها منتظر اعتبار بودیم که پس از تحقق اعتبار، با سرعت جلسه نهایی را تشکیل و با خرید رنگها، کار را شروع کردیم.

عرب خزائلی خاطر نشان کرد: ابتدا در این طرح ۷ مدرسه در نظر گرفته شده بودند که در نهایت با تعاملی که مدیران داشتند به ۱۷ مدرسه ارتقا پیدا کرد.

وی با اشاره به حضور ۱۰۰ نفر از دانش آموزان و بسیجیان در این طرح، هدف از اجرای آن را بکارگیری دانش آموزان در ایام تابستان در امور آبادانی مدارس و نیز کارفرهنگی دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه حق ثبت نام و گرفتن هزینه های جانبی از دانش آموزان ممنوع است و مدارس موظفند طبق قانون پول بیمه، کتاب و مواردی که در قانون عنوان شده است را از خانواده ها بگیرند، افزود: برای اینکه خانواده ها از مقدار قانونی آن مطلع باشند، مدیران را موظف کردیم مقدار آن را در کنار میز مدیر بروی دیوار در مقابل دید خانواده ها نصب کنند.

عرب خزائلی در پایان یادآور شد: خانواده ها می توانند در طول سال مشارکتهای خود را داوطلبانه به مدارس اهدا کنند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا