واکنش سرمربیان والیبال آلمان و فرانسه

واکنش سرمربیان والیبال آلمان و فرانسه

تیم والیبال فرانسه شب گذشته (سه شنبه) با برتری سه بر صفر برابر آلمان گام بلندی برای صعود به جمع چهار تیم برتر بردارد. لورن تیلیه، سرمربی تیم ملی فرانسه پس از پیروزی تیمش برابر آلمان گفت: بازی خیلی کاملی به نمایش گذاشتیم. سرویس‌های‌مان خیلی خوب بود و اشتباه‌های کمی داشتیم. از این پیروزی خیلی خوشحالم. اروین ان‌کافت در ست دوم ۱۲ امتیاز برای ما به دست آورد. او یک آبشارزن قهار است و در طول لیگ جهانی به همراه ما بود. فکر می‌کنم او در این دیدار بهترین بازیکن تیم من بود کاملا از عملکردش راضی هستم و فوق‌العاده‌ خوشحالم.

بنجامین تونیوتی، کاپیتان تیم ملی والیبال فرانسه نیز پس از بازی شب گذشته نیز گفت: از کسب این پیروزی خیلی خوشحالم. خیلی مهم بود که بتوانیم این بازی را سه بر صفر پیروز شویم و ایران و آلمان را تحت فشار قرار دهیم. سرویس‌های خیلی خوبی داشتیم و دفاع روی تورمان نیز عملکرد بی‌نظیری داشت.

ویتال هینن، سرمربی تیم ملی والیبال آلمان پس از شکست تیمش در مقابل فرانسه، گفت: به فرانسه تبریک می گویم. آنها اصلا در خطا سرویس نداشتند. فکر می‌کنم در طول مسابقه تنها سه، چهار سرویس را از دست دادند. عملکرد فرانسه ثبات بیشتری نسبت به ما داشت. ما در این دیدار اشتباه‌های زیادی را مرتکب شدیم، باهوش نبودیم و باید شکست می‌خوردیم. یوخن شوپس، کاپیتان تیم ملی والیبال آلمان نیز گفت: به فرانسه تبریک می گویم. آنها اشتباه‌های کمی نسبت به ما داشتند و با شایستگی به پیروزی رسیدند. اصلا نمی‌توانیم از این نتیجه‌ راضی باشیم. باید پیش از این‌ها پیشرفت کنیم تا به فکر بازی بعد باشیم. تیم ملی والیبال ایران امشب (چهارشنبه) برابر آلمان به میدان خواهد رفت. پیروزی ایران در هر نتیجه‌ای به معنای صعود از گروه خواهد بود تا بازی دور آخر تنها برای سرگروهی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا