تاوان صهیونیست‌ها برای جنگ غزه پایان ندارد

بصیر، چهل‌وسه نفر از نیروهای ذخیره سابق و کنونی ارتش رژیم صهیونیستی درباره فعالیت‌های واحد ۸۲۰۰ ارتش رژیم غاصب، نامه‌ای به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و فرماندهان ارشد نظامی نوشتند و اعلام کردند دیگر حاضر نیستند در عملیات جاسوسی علیه فلسطینیان شرکت کنند.

شنود الکترونیکی، اصلی‌ترین وظیفه کارکنان این واحد است که گفته می‌شود با آژانس امنیت ملی آمریکا نیز ارتباط دارد. نویسندگان این نامه حرف اصلی خود را چنین نگاشته‌اند: «ما حاضر نیستیم در اقدامات علیه فلسطینیان نقش داشته‌ باشیم و حاضر نیستیم به فعالیت خود به‌عنوان ابزاری برای عمیق‌تر کردن حضور نظامی در مناطق اشغالی ادامه دهیم.»

در بیانیه دفتر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی که در واکنش به انتشار این نامه صادر شده، منفعلانه آمده است: «همین که نویسندگان نامه (برای طرح ادعای خود) ابتدا به رسانه‌ها مراجعه کرده‌اند، تردیدهای جدی درباره میزان اهمیت ادعاهای آن‌ها به‌وجود می‌آورد.»

آنچه در بالا آمد، تنها بخش کوچکی از پیامدهای جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی است. اگر صهیونیست‌ها در جنگ پنجاه‌روزه، غزه را به شکلی بمباران و ویران کردند که برای بازسازی، به پنج سال زمان نیاز دارد، به هیچ روی نتوانستند خللی در روحیه مقاومت مردم غزه وارد کنند و حتی مقاومت آن‌ها مستحکم‌تر شد؛ اما در عوض، ضربات مقاومت به رژیم صهیونیستی و به‌ویژه به روح شکننده و ناتوان غاصبان فلسطین، آنچنان سنگین و کوبنده بود که صهیونیست‌ها هیچ‌گاه نمی‌توانند آن را ترمیم و خود را بازسازی کنند.

بسیاری از پیامدهای زهرناک جنگ پنجاه‌روزه، در بستر زمان برای صهیونیست‌ها آشکار می‌شود و قطعاً صهیونیست‌ها از عهده جبران آن برنمی‌آیند و این، سزای رژیم شیطان‌سرشتی است که بدون توجه به عاقبت کارش، دست به کشتار کودکان بی‌گناه زد.

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا