اقدام جوان اهوازی مصداق امر به معروف و نهی از منکر شناخته شد

سید حمزه حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار کرد: یکی از ‌بسیجیان اهوازی به نام خالد حمودی عبیدی که جوانی فرهیخته و دانشجوی مقطع دکتری است حین امر به معروف در محله پردیس گلستان مورد اصابت چاقوی یک جوان که در حال انجام منکر بود، قرار گرفت.

وی افزود: وی یک فرد فرهنگی و فرهیخته است و صحت اقدام این جوان برای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان محرز شد.

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان بیان کرد: وی اقدام منکری را در پارک دیده و وظیفه قانونی و شرعی خود دانسته از بروز ناهنجاری‌ها در سطح شهر جلوگیری کند و این کار را انجام می‌دهد.

وی عنوان کرد: این جوان اهوازی صرفا یک تذکر داده و گفته که کار شما کار بدی است و چیز دیگری هم به آن فرد نگفته و پس از تذکر لسانی قصد حرکت داشته ولی مورد هجوم فردی که در حال انجام منکر بوده قرار می‌گیرد و مجروح می‌شود.

حسینی اضافه کرد: پس از این قضیه عبیدی به بیمارستان منتقل، بستری و مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد و از طرفی هم پرونده‌ای در دادسرای عمومی اهواز مطرح شده که در حال پیگیری است.

وی درباره اقدامات انجام شده برای حمایت از این جوان اهوازی نیز گفت: آقای عبیدی به ستاد احیا امر به معروف مراجعه کرده که بر اساس وظایف، این ستاد از آمرین به معروف و ناهیان از منکر پشتیبانی می‌کند بنابراین امورات را انجام دادیم و کارهای مربوط به وی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ آ

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا