درخواست اندونزی برای تغییر زمان بازی‌های آسیایی/ ترکمنستان میزبان داخل سالن آسیا شد

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، نشست هیات اجرایی OCA صبح روز جمعه با تشکر رئیس شورا از تمام عوامل برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون برگزار شد.

در این جلسه اعلام شد که کمیته برگزاری چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیایی که از ۱۴ تا ۲۳ نوامبر سال جاری میلادی به میزبانی پوکت تایلند برگزار می‌شود، در سازماندهی اولین دوره بازی‌های ساحلی جهان همکاری خواهد داشت. بازی‌های ساحلی جهان توسط انجمن کمیته‌های ملی المپیک (ANOC) برگزار می شود.

همچنین “شیخ احمد الفهد الصباح” رئیس شورای المپیک آسیا در جلسه هیات اجرایی از درخواست اندونزی نامزد میزبانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ برای برگزاری این بازی‌ها در سال ۲۰۱۸ خبر داد. اندونزی در سال ۲۰۱۹ درگیر انتخابات ریاست جمهوری این کشور است.

هانوی پایتخت ویتنام میزبان بازی‌های ۲۰۱۹ به خاطر مشکلات اقتصادی از میزبانی بازی‌ها انصراف داد و تصمیم گیری در مورد جایگزین این کشور در مجمع عمومی OCA فردا ۲۹ شهریور انجام می‌شود.

علاقه سریلانکا به میزبانی بازی‌های آسیایی نوجوانان
در جلسه هیات اجرایی OCA از علاقه کشور سریلانکا به میزبانی بازی‌های آسیایی نوجوانان ۲۰۱۷ خبر داده شد. تصمیم گیری نهایی در این مورد هم به بررسی چند مورد اساسی از جمله ساخت و ساز استادیوم های جدید محول شد.

ترکمنستان میزبان بازی‌های آسیایی داخل سالن
عشق آباد ترکمنستان نیز به عنوان میزبان پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. ۶۳ تیم با اضافه شدن کمیته‌های ملی المپیک اقیانوسیه در این بازی‌ها حضور دارند که در ۱۸ رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند.

“یوکو آراکیدا” رئیس کمیته ورزشکاران OCA نیز از برگزاری دومین مجمع ورزشکاران آسیا در کویت خبر داد که در فصل بهار سال ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

جلسه بعدی هیات اجرایی OCA در حاشیه بازی‌های ساحلی پوکت تایلند برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا