اختصاصی/انتقاد تند کارشناس فرهنگی به وزیر ارشاد

باید به حال این وزیر فرهنگ تاسف خورد

به گزارش بصیر، ابوالقاسم فرجی در جلسه ستاد هفته دفاع مقدس فریدونکنار در سالن اجتماعات سپاه ناحیه این شهرستان، ضمن تبریک فرارسیدن این هفته، اظهار داشت: در تاریخ ۵ هزار ساله بشر ۱۴ هزار جنگ رخ داده است و در این مدت تنها در ۲۶۸ سال آن جنگ صورت نپذیرفت، از سال ۱۹۴۵ تا ۱۹۹۰ نیز فقط سه هفته جنگی نبود و در این جنگ ها نیز بیش از ۵ میلیارد انسان کشته شدند، چه شد که جنگ عراق علیه جمهوری اسلامی ایران مقدس نامیده شد بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس حب جایگاه و پست وجود نداشت، گفت: نمی توانیم از این هزاران جنگ حتی نام ۱۰ نبرد را به خاطر بسپریم اما این جنگ را در خاطره ها با نام دفاع مقدس جای داده ایم.

فرجی با اشاره به اینکه از برکات این دفاع مقدس، بیعت با ولایت فقیه، اشک، وحدت و همدلی است، اذعان داشت: میتینگ های میلیونی در کشور برگزار می کنند اما اثر آن از چند تکه استخوان شهیدی که تازه تفحص شده کمتر است.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به نامگذاری امسال به فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری با ابراز تاسف از عملکرد وزارت ارشاد، عنوان داشت: متاسفانه برای اداره فرهنگ و ارشاد فریدونکنار به گفته رئیس این اداره هنوز یک ریال برای کارهای فرهنگی بودجه واریز نشده است.

وی تصریح کرد: در حالیکه باید در این سال با توجه به نامگذاری به فرهنگ از سوی رهبری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم باید به حال این وزیر ارشاد تاسف خورد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا