رسانه ها بر علیه من نوشتند/در گل خوردن پرسپولیس مقصر نبودم

بصیر، سیدعلی فاطمی مهاجم تیم پرسپولیس اظهار داشت: من فوتبال را از نفت محمودآباد شروع کردم و از آنجا به تیم خزر، سپس وارد تیم امیدهای پرسپولیس شدم و بعد از یک سال بازی در تیم راه آهن به پرسپولیس بزرگ برگشتم و در تمام این مدت گوش راست، چپ و مهاجم نوک حمله بازی کردم.

وی افزود: در بازی امشب، تیم ما آمادگی لازم جهت بازی با راه آهن را داشت و ما توانستیم با دو گل به برتری برسیم و این برد برای‌مان بسیار شیرین و روحیه بخش است و امیدوارم این روند در بازی های آینده ادامه یابد.

فاطمی در خصوص تعویض وی در دقایق آخر بازی گفت: ما در آن شرایط نیاز به حفظ بازی داشتیم و این یک موضوع طبیعی است که به جای مهاجم بازیکن دفاع وارد زمین شود و مطمئناً این تعویض می توانست به تیم کمک کند ولی اینکه از بازیکن مهاجم توقع عقب کشیدن و کمک به دفاع را داشته باشیم کمی دور از ذهن است.

وی تصریح کرد: من یک مهاجم تکنیکی هستم و دوست دارم این استعدادم را به نمایش بگذارم و در گذشته بارها توانستم با همین تکنیک به گل برسم، البته این موضوع  بستگی زیادی به مربی ام دارد ولی نظر حمید درخشان مربی‌ام شرط است و اگر او نخواهد دریبل نمی زنم، امیدوارم بتوانم در تمرینات نظر او را جلب کنم.

برخی رسانه ها به نقل از من نوشتند «بد بودم که تعویض شدم» در صورتی که من چنین حرفی را نزدم، دلیل اصلی تعویض من این بود که تیم نیاز به دفاع داشت و این اتفاق افتاد و من در خوردن گل پرسپولیس هیچ گونه نقشی نداشتم و هیچ کس نمی تواند تقصیر را گردن من بیندازد.

من با ۲۱ سال سن، راه زیادی پیش رو دارم و برای رسیدن به اهدافم تمرینات زیادی انجام می دهم، من در تمرینات بسیار آماده حاضر شدم و دلیل اصلی حضورم در بازی با راه آهن همین بوده، پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و رقابت در آن دشوار است، به هرحال بزرگ ترین آرزویم این است تا برای تیمم تاثیرگذار باشم.

باید به این نکته توجه داشت جامعه امروز فوتبال ایران ما نیازمند بازیکنان تکنیکی است مانند علی کریمی و دیگران، هم کمی فوتبال زیباتر داشته باشیم و هم بتوانیم از موقعیت ها بهتر بهرمند شویم.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا