رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور درگذشت امام جمعه شمیرانات را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی آمده است: رحلت روحانی بزرگوار و عالم عالیقدر، فقید سعید حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محسن دعاگو رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف و تأثیر گردید.

این پیام می افزاید: آن مرحوم از یاران با وفای امام راحل و مقام معظم رهبری بود؛ شخصیتی که در دوران رژیم ستمشاهی مروج اندیشه های والای اسلامی و انقلابی بود و در این مسیر تلاش ها و مجاهدت های فراوانی را از خود به نمایش گذاشت.

در ادامه این پیام بیان شده است: خدمات ارزشمند این عالم اندیشمند در سنگرهای مختلف خدمت، بیانگر تعهد انقلابی و روح نا آرام او بود زیرا خود را سربازی به شمار می آورد که باید در صحنه های فکر و فرهنگ نقش آفرین باشد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این پیام یادآور شده است: وی بیش از سی سال از جایگاه بلند امامت جمعه، با خطبه های خویش به ترویج معارف اسلامی پرداخت، در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به گسترش فرهنگ نماز و نشر فرهنگ تقوا همت گمارد و تا پایان زندگی پربارش محراب و مسجد و منبر را جایگاهی برای تربیت و هدایت انتخاب کرده بود. خداوند او را با اولیاء الهی محشور فرماید.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجاب مصیبت وارده را به روحانیت معظم، علماء اعلام، مردم خوب و شریف رودبار قصران و لواسان شمیران، امامان جمعه و جماعت، بویژه به خانواده مکرم دعاگو، تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان رحمت و مغفرت مسئلت دارم.

حجت الاسلام محسن دعاگو امام جمعه شمیرانات عصر دیروز در سن ۶۲ سالگی بر اثر عارضه بیماری قلبی و کلیوی در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) تهران درگذشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا