در ادامه سلسله دیدارها با آیت الله

پست جدید رفسنجانی در دولت!/سنخیت دیدار کلاردشتی ها با حاج آقا چه بود؟

بصیر،  روز گذشته خبری در رسانه های مجازی در خصوص دیدار مسئولان شهری کلاردشت با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شد.

مسئولان این شهرستان در دیدار با هاشمی رفسنجانی به بیان مشکلات شهری خود پرداختند؛ معصومی، فرماندار کلاردشت گزارشی از اوضاع اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهر ارائه کرد و درباره سیل تیرماه سال ۹۰ کلاردشت گفت: «آن سیل ۵۳ میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت که ۲۰ کیلومتر جاده ارتباطی رودبارک کلاردشت و تأسیسات برق، تصفیه‌خانه آب آشامیدنی و صدها واحد مسکونی و ۱۰ دهنه پل صد در صد تخریب شدند و دولت وقت ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفت که متأسفانه هیچ‌وقت به تعهدات خود عمل نکرد و خواسته ما اختصاص آن اعتبار به کلاردشت است تا آثار خرابه‌های سیل را از چهره شهر بزداییم.»

سوال ما از آقای فرماندار این است که این مسائل و موارد چه ربطی به حاج آقا دارد؟ مگر هاشمی مسئول پیگیری مشکلات شهری و تخصیص اعتبارات دولت شده که ما نمی دانیم؟

شما برای حل مشکلات شهرتان که کاروان راه انداخته اید و خدمت آیت الله مشرف شدید، بهتر نبود پیش مسئولی می رفتید که پیگیری این مشکلات به او مربوط می شد؟

و یا شاید از آنجایی که حاج آقا هر چند وقت یکبار برای این که آب و هوایی عوض کند، به شهر زیبای شما سفر می کند، وی را شهروند خود می پندارید و خواستید درد و دلی کرده باشید!

در ادامه این دیدار هاشمی با بیان ویژگی‌های کلاردشت به عنوان منطقه نمونه گردشگری، در خصوص اعتبارات سیل نیز گفت: حق مردم آن منطقه است که از مصوبات قانونی خویش برخوردار شوند و ان شاءالله مسئولان دولت فعلی، مخصوصاً استانداری مازندران به این مسأله توجه می‌کنند.

سوال ما از حاج آقا این است، این را ما هم می دانستیم که حق مردم منطقه است و استانداری مازندران باید به این یک مشکل از هزار مشکل مازندران هم رسیدگی کند و توجه داشته باشد ولی شما که محبوب این برادران محسوب می شوید حداقل از نفوذتان در دولت استفاده می کردید و یک نویدی به شهروندان خود می دادید، آخر شما به نوعی همشهری این دوستان محسوب می شوید.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا