اختصاصی/ همزمان با برگزاری جشن شکوفه ها در شهرستان فریدونکنار

۸۲۴ دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس و کلاسهای درس شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد حسین زاده لداری در جشن شکوفه های کلاس اولی که در مدرسه شهیدان تشکری و فاطمه الزهرا برگزار شد، آموزش و پرورش را عرصه ای خواند که شخصیت فرزندان ما را شکل می دهد و وظیفه دست اندرکاران تعلیم و تربیت را بسیار سنگین و خطیر دانست.

 

فرماندار شهرستان فریدونکنار گفت: اولیای دانش آموزان باید از فضای خوب به وجود آمده در عرصه تعلیم و تربیت شهرستان فریدونکنار نهایت استفاده را ببرند و دست اندرکاران تعلیم و تربیت نیز تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانیم نسل خوبی برای آینده تربیت کنیم.

 

وی همچنین با اشاره به  تقارن ماه مهر با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، آرامش و امنیت موجود در در جامعه را مرهون خون پدرانی دانست که در طول ۸سال دفاع مقدس برای وطن جان فشانی کردند.

 

در ابتدای این مراسم سیدعظیم اسماعیل زاده ضمن تبریک بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس در سخنان کوتاهی ابراز امیدواری کرد با تمام توان سعی خواهد شد تا دغدغه های اولیا برای تردد دانش آموزان از خانه به مدرسه را برطرف کرده و امنیت برای دانش آموزان به ارمغان آورده شود.

 

مدیر آموزش وپرورش شهرستان فریدونکنار تعامل بین خانواده، مدرسه و دانش آموز را بسیار مهم خوانده و گفت: با تعامل بین این سه گروه باید مثلثی تشکیل دهیم که در آن تربیت صحیح برای فرزندانمان رقم بخورد.

 

وی خاطر نشان کرد امسال ۸۲۴ دانش آموز کلاس اولی در ۳۴ مدرسه ابتدایی این شهرستان تحصیل خود را آغاز کرده اند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا