اختصاصی/ فرمانده حوزه سید الشهدا فریدونکنار خبر داد

برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

به گزارش بصیر، سروان اسماعیل مظلومی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: در روی که به نام رزمندگان و نیروهای مسلح نامگذاری شده است از یوس حوزه و پایگاه های تابعه نصب بنر و پارچه صورت پذیرفت و اردوی حلقه صالحین پایگاه حضرت اسماعیل بی نمد انجام شد.

وی با بیان اینکه در دومین روز از هفته دفاع مقدس با خانواده های معظم شهدا دیدار می کنیم، گفت: همایش مسئولین نیروی انسانی و تعلیم و تربیت حوزه با همکاری پایگاه شهید گرجی و مسابقه دو میدانی حلقه های صالحین از سوی پایگاه شهید محمدی صورت می پذیرد.

مظلومی با اشاره به اینکه در روز چهارشنبه جلسات مشترک حلقات صالحین و برگزاری مسابقات بین حلقه ها و دیدار با رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را در دستور کار خود قرار دادیم.

فرمانده حوزه سید الشهدا فریدونکنار همچنین به غبارروبی مزار شهدا و آغاز یادواره سرداران و ۱۱۶ شهید حوزه سید الشهدا در فضای مجازی در روز پنج شنبه خبر داد و اذعان داشت: همایش روشنگری بسیجیان حوزه، دعای ندبه، مسابقات کشتی آزاد، نشست منتظران موعود و نشست آسیب شناسی ماهواره در خانواده ها را برای روز جمعه در دستور کار داریم.

وی همچنین از برگزاری همایش بصیرتی بسیجیان این حوزه از سوی پایگاه شهید فلاح شیرمحله خبر داد و گفت: مسابقه والیبال و همایش والدین متربیان حلقه های صالحین از مهمترین عناوینی است که در این هفته برگزار خواهیم کرد.

 

مظلومی یادآور شد: بزرگداشت یاد و خاطره کسانی که با دستان خالی در برابر سیل تهاجم دشمن ایستادگی کردندو امنیت امروز را به ما هدیه دادند بر همگان واجب و ضروری است و ما بسیجیان باید در این امور حضور پررنگ تری داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا