هشت سال دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کرد

سید حسین نقوی حسینی روز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که در سپاه ناحیه ورامین برگزار شد، افزود: دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس، برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی به شمار می رود و باعث به وجود آمدن فرهنگی شد که نظام مقدس جمهوری اسلامی را تثبیت کرد.

وی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و مقاومت در دوران هشت سال دفاع مقدس و در میان آحاد جامعه ایران اسلامی نهادینه شده بود و این فرهنگ والا باعث شد تا ارزش های انقلاب اسلامی در بالاترین سطح در جامعه استقرار یابد.

نقوی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگر به ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع از انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهدا نیاز دارد و ایام هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای تحقق این مهم می باشد .

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با ترویج فرهنگ سراسر ابتذال غربی، فرهنگ ناب اسلامی را تحت تأثیرقرار دهند، این فرهنگ ایثار و شهادت بر گرفته از دوران هشت سال دفاع مقدس است که می تواند تهاجم فرهنگی استکبار جهانی را خنثی کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جوانانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس موفق شدند تا آرمان های جمهوری اسلامی ایران را عملی ساخته و بر تهاجم سخت دشمنان اسلام غلبه نمایند، امروز نیز قله های افتخار را فتح کرده و به پیشرفت های عظیمی در عرصه های مختلف دست یافته اند که تمامی این پیشرفت ها مدیون دوران هشت سال دفاع مقدس است .

وی بیان داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند تا ارزش ها و دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس را به بیراهه بکشند و باید تلاش داشت تا از فرصت هفته دفاع مقدس در جهت بازگون نمودن حقایق این دوران بهره جست .

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: هوشیاری و دقت سربازان ایران اسلامی باعث شده تا هیچ دشمنی به خود اجازه ندهد به کیان این نظام الهی تعرض کند و شاهدیم که با شکار پهپاد جاسوسی استکبار ثابت شد که آب و خاک و آسمان ایران اسلامی برای دشمنان ناامن می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا