جادوگر به کي روش رسيد،سر دايي بي کلاه ماند

بصیر، در حالي که بسياري از هواداران فوتبال منتظر بازگشت احتمالي علي کريمي به پرسپوليس در نيم فصل دوم بودند جادوگر محبوب فوتبال از سوي کي روش به عنوان يکي از اعضاي کادرفني تيم ملي انتخاب شد.


انتخاب کريمي به عنوان يکي از اعضاي کادر فني تيم ملي باعث وشحالي اکثر فوتبالدوستان شد.کريمي با نبوغي که دارد مطمئناً در مربيگري هم مي تواند مثل دوران بازيگري حرفهاي زيادي براي گفتن داشته باشد.کارلوس کي روش نيز در مصاحبه خود گفت که مي خواهد دانش فني خود را به کريمي منتقل کند.
واقعا حيف بود بازيکني در سطح علي کريمي بعد از اتمام دوران بازيگري از فوتبال کنار برود.حالا حضور کريمي در کنار کي روش يک کلاس فوق حرفه اي مربيگري براي کريمي است و مي تواند در حضور اين مربي بزرگ بر دانش مربيگري اش بيافزايد تا در آينده نزديک بتواند براي فوتبال ايران منشاء خدمات زيادي باشد.
مطمئناض حضور کريمي در کادرفني تيم ملي همانطور که موافقان بسياري دارد مخالفاني نيز خواهد داشت.مخالفاني که اعتقاد دارند کريمي بايد ابتدا در کلاس هاي مربيگري شرکت مي کرد و سپس به مربيگري آن هم در تيم ملي مشغول مي شد.ولي بايد به اين مخالفان عزيز گفت که کريمي دستيار مربي بزرگي مثل کي روش شده است و مي تواند در کنار اين مربي بادانش به بالاترين مدارج مربيگري برسد.در عين حال بسياري از مربيان شاغل در ليگ برتر بدون رفتن به کلاس مربيگري کار خود را شروع کردند و کسي هم از آنها خرده نگرفت.
علي کريمي با تجربيات بسيار زيادي که طي دوران بازيگري بدست آورده است مي تواند عصاي دست کي روش در شرايط حساس باشد.بايد به کارلوس کي روش و هوش بالايش بابت انتخاب علي کريمي تبريک گفت.با انتخاب کريمي محبوبيت نيمکت تيم ملي نيز دوچندان شد و حالا کادرفني تيم ملي به خيالي آسوده مي توانند براي موفقيت تيم ملي ايران برنامه ريزي کنند.
با اينکه علي کريمي توسط کي روش براي جام جهاني دعوت نشد ولي هرگز عليه اين مربي مصاحبه اي انجام نداد و براي وي آرزوي موفقيت کرد.کارلوس کي روش هم به خوبي ديد که کريمي بزرگترين حامي وي در تيم ملي است و حالا امروز کي روش حمايت کريمي از خود را تلافي کرده و وي را به عنوان دستيار خود انتخاب کرد.
انتخاب کريمي به عنوان دستيار کي روش با حمايت بزرگاني همچون مهدي مهدوکي کيا و حميد استيلي مواجه شده است.مهدوي کيا در مورد اين انتخاب گفته است:تصميمي که براي حضور کريمي در تيم ملي گرفته شده خيلي خوب است و قطعا کريمي کمک حال کي‌روش خواهد بود.
حميد استيلي نيز در اين زمينه گفته است:معتقدم فدراسيون انتخاب شايسته‌اي را انجام داده است. کريمي با کي‌روش ارتباط خوبي دارد و اگر بتواند همزمان کلاس‌هاي مربيگري را نيز طي کند، مطمئنا مي‌تواند تاثيرگذار باشد. البته علي مي‌تواند نکات زيادي را در کنار کي‌روش بياموزد. او بهترين گزينه براي دستياري کي‌روش است. نبايد فراموش کنيم کريمي محبوبيت خاصي در بين فوتبالدوستان دارد.

انتخاب کريمي حتي مورد توجه رسانه هاي معروف آلماني نيز قرار گرفت و آنها انتخاب کريمي به عنوان دستيار کي روش را انعکاس دادند.
کي روش با انتخاب کريمي نشان داد بي جهت نيست که مربي بزرگي است.اگر علي دايي نيز ابتداي فصل در پرسپوليس کريمي را به تيمش فرا مي خواند و لجبازي نمي کرد شايد همين الان نيز در پرسپوليس حضور داشت و نتايج خوبي نيز کسب کرده بود ولي لجبازي کار دايي را نيز خراب کرد تا هم نتايج ضعيفي با پرسپوليس کسب کند و هم محبوبيتش کمتر شود.
در هر صورت حضور کريمي در تيم ملي ايران به نفع فوتبال ايران خواهد بود و خوشحال هستيم که کي روش در دوران جديدي که همراه تيم ملي شروع خواهد کرد کريمي را در کنار خود دارد و همين نيود روزهاي خوبي را براي تيم ملي فوتبال ايران مي دهد.
براي علي کريمي در تيم ملي فوتبال ايران آرزوي موفقيت داريم.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا