برگزاری پیادروری خانوادگی در مرکز استان مازندران

بصیر، مراسم پیاده روی در شهرستان ساری که با محوریت سپاه شهرستان ساری برگزار شد مورد استقبال اقشار و گروههای مختلف مردمی قرار گرفت.

در این مراسم که به دلیل بارندگی در مرکز استان مازندران با تاخیر برگزار شد، مسئولان ارشد سپاه شهرستان ساری، مسئولان تربیت بدنی و سایر اقشار گروه‌های مختلف مردمی حضور داشتند.

مراسم پیاده روی شهرستان ساری از محل پل سردار نبوی راهبند آغاز و تا پل کابلی در دست احداث شهرستان ساری ادامه پیدا کرد.

 

فرمانده سپاه ساری در این مراسم با اشاره به ترفند دشمنان کشور و تلاش آنها برای به چالش کشیدن جوانان به لحاظ فرهنگی گفت: دشمن با استفاده از جنگ نرم تلاش می‌کند که راه پیشرفت کشور را مسدود کند.

وی خاطر نشان کرد: برای مبارزه با جنگ نرم دشمن باید به سلاح فرهنگی به روز و پیشرفته و نیز زمینه نشاط را برای جوانان فراهم کنیم.

شریعتی ادامه داد: در راستای ایجاد نشاط بسیج مستضعفین احداث ۲۰ سالن ورزشی را در مرکز استان مازندران در برنامه کاری قرار داد که از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۲ سالن ورزشی به بهره برداری رسید.

وی گفت: طبق برنامه ریزی زمان بندی تلاش داریم که ۸ سالن ورزشی دیگر نیز تا پایان سال در شهرستان ساری و مناطق اطراف آن به بهره برداری و در اختیار بسیجیان و عامه مردم قرار گیرد.

فرمانده سپاه ساری تاکید کرد: ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان یکی از مسائل مهمی است که در بسیج مستضعفین به خوبی در حال پیگیری است و اقدامات مناسبی نیز در این زمینه در برنامه کاری ما قرار داد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا