واکنش وینگادا به برکناری از تیم امید

بصیر، وضعیت نیمکت تیم ملی امید فوتبال ایران مشخص نیست و اینطور که به نظر می‌رسد نلو وینگادا از سمت خود برکنار خواهد شد حتی گزینه‌هایی که احتمال دارد به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شوند مشخص شده است. وینگادا در حال حاضر به پرتغال سفر کرده و در دوران مرخصی به سر می‌برد.

شما به پرتغال سفر کردید آیا با تیم ملی قطع همکاری کرده‌اید؟

در این شرایط که به پرتغال سفر کردم ترجیح می‌دهم راجع به جزئیات صحبت نکنم. اکنون حرف و حدیث و شایعه زیاد است و مذاکرات در مرحله پیچیده ای قرار دارد. ترجیح می‌دهم در بازگشت به ایران سر یک میز بنشینیم و خیلی شفاف با مسئولان صحبت‌هایمان را انجام دهیم. باید در مورد تمامی مسائل صحبت کنیم و اگر این امر اتفاق بیفتاد هم برای من هم برای فدراسیون خوب است.

 در ایران بحث برکناری شما جدی شده و خودتان هیچ صحبتی را به صراحت انجام نمی‌دهید. می‌توانید بگویید چه زمانی به ایران بازمی‌گردید؟

در این زمینه منتظر خبر فدراسیون هستم. من شرایطم را گفتم و حتی اردوی قطر را پیش‌بینی کردیم که زمان آن هم مشخص است. منتظرم به من اعلام شود چه زمانی به ایران بازگردم. ما همه مراحل آماده‌سازی را فراهم کردیم. حتی در مورد جزئیات هم صحبت کردیم. زمان بازگشت من دست فدراسیون است و آنها باید این مسئله را به من اعلام کنند.

آیا کسی با شما تماس گرفته است؟

تا به الان هیچ کسی با من تماس نگرفته است. در کل فکر می‌کنم نیازی به بازگشت به ایران نیست و با توجه به اینکه اردوی ما از قطر آغاز می‌شود می‌توانم به صورت مستقیم به قطر بروم.

به نظر می‌رسد از اتفاقاتی که در ایران رخ می‌دهد بی‌خبرید؟ آیا اخبار را پیگیری می‌کنید؟

بله اخبار را پیگیری می‌کنم و خیلی از جزئیات به گوشم رسیده است.

شنیدید فدراسیون قصد قطع همکاری با شما را دارد؟

بله این موارد را شنیدم و همه آنها جزو شایعه‌ است. به طور رسمی هیچ چیزی به من اعلام نشده است. این حواشی شایعه است و در کنار این شایعات دروغ‌های زیادی را شنیده‌ام./

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا