اشکها و اعترافات محمد حسینی در شبکه من و تو

بصیر، تیتر۱، محمد حسینی شب گذشته در صندلی داغ شبکه من و تو حاضر شد و از خیانتهایی که در حق مردم و رسانه ملی انجام میداد پرده برداشت.

اشکها و اعترافات محمد حسینی در شبکه من و تو/ بین اصولگراها و بسیجیان هم محبوب بودم/ مردم و خاک کشورم را از دست دادم
وی با بیان اینکه پول هنگفتی که من دریافت میکردم را هیچکس دیگری نمیگرفت گفت : همانهایی که به من پولهای کلان میدادند تا خودشان را مسخره کنم میگفتند ، در زمان شاه هم کسی به اندازه تو در صدا و سیما پول نگرفته است!

گریه و اعتراف بی پرده حسینی در مورد عاقبت خیانتهایش به نظام / مجری لوده ای که مورد توجه آقازاده معروف بود
حسینی افزود : جالب اینجا بود ، همانها که به من پول هنگفت میدادند به خوبی میدانستند که چه هدفی دارم وآنان را با پولهای خودشان به تمسخر میکشم.
وی گفت : هر حرف و هر کاری که جلوی آنتن انجام میدادم هدفی در پشت آن داشتم و دغدغه من آن زمان پول نبود .
وی افزود : تمام برنامه ها و نوشته هایم را با دقت طوری تنظیم میکردم که به تمسخر نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنی با آن ختم شود و جالب اینجا بود که مسئولین امر هم این را میدانستند و غیر از اینکه یک بار حراست مرا بخواهد برخوردی با من نشد.
حسینی ادامه داد: میدانستم که همه ، حتی اصولگراها و بسیجیان نیز مرا دوست داشتند ولی به کار خود ادامه میدادم  و در جلسه ای که با آقازاده های …؟ داشتم به من گفت : تو خیلی متفاوت و جالب هستی و تمام خانواده ما تو را دوست دارند و می پسندند !
وی که پس از چند بار دیپورت شدن در کشورهای مختلف اکنون در لس آنجلس ساکن است اظهار کرد : چند بار به طور جدی تصمیم به بازگشت گرفتم ، چون وضعیت و نتیجه کارهای برخی از افراد را دیدم و عاقبت کار را در نظر گرفتم.

اشکها و اعترافات محمد حسینی در شبکه من و تو/ بین اصولگراها و بسیجیان هم محبوب بودم/ مردم و خاک کشورم را از دست دادم

گریه و اعتراف بی پرده حسینی در مورد عاقبت خیانتهایش به نظام / مجری لوده ای که مورد توجه آقازاده معروف بود
حسینی با بیان اینکه سرو ته آمریکا را که بزنی سه یا چهار قوم هستند که اگر آنها را از او بگیری تجزیه خواهد شد گفت : ایران هفتاد قومیت و بیشتر دارد و آنقدر با هم همفکر و هم دل هستند که وقتی به چیزی توجه میکنند همه با هم هستند و وقتی هم از چیزی رو بر میگردانند باز هم با هم هستند و هیچ کجای دنیا چنین مردمی وجود ندارد.
محمد حسینی در بخش آخر سخنان خود با گریه گفت : ولی با تمام رفتاری که داشتم و کارهایی که تا به امروز انجام دادم دردم ساکت نشده است و امروز می بینم مادرم ، خاک وطن و مردم کشورم را از دست داده ام….
این مجری سابق رسانه ملی که به عنوان یک شومن معاند با جمهوری اسلامی ، پس از خروجش از کشور دست به کارها و توهین های زیادی بر علیه انقلاب و مسئولین کشور زد ، مورد سوء استفاده چندین شبکه ضد نظام و انقلاب قرار گرفت و پس از اینکه داغی پرده برداریهای مضحکش از بین رفت ، دورانداخته شد .
وی اکنون به کارگردانی ، نویسندگی و لودگی های مستهجن  در نمایشنامه های سطح پایین و موزیکال میپردازد که ممر درآمد وی است.
او که به زعم خود روزی از برترین مجریان رسانه ملی ایران با درآمدی هنگفت بوده است به خوبی میداند مردم نظام جمهوری اسلامی ، به هر خیانتکاری که آبروی کشور و مصالح آن را به خطر بیاندازد پشت میکنند ،  اکنون از افسوسی عمیق رنج میبرد اشکهایش نیز دردی از وی دوا نمی کند.
حسینی حتی میداند در شبکه ای به گفتگو و اعتراف نشسته است که به سبب همین خیانتها دیگر مخاطبی ندارد و عاقبت تمام خائنان به ایران و ایرانی همین است.
مردمی که سالها تمام مشکلات و سختی ها را در راه اقتدار و عزت کشور تحمل میکنند و استوارانه دشمن را از تسلط بر آن میرانند از خائنان متنفرند.
مسئله جالب اینجاست که شبکه های معاند با نظام جمهوری اسلامی ایران هرچند مدت یکبار دست به ساخت چنین برنامه هایی میزنند تا به قول خود ضربه ای به انقلاب اسلامی زده باشند و شگفتا که به دست خود ، خویشتن را رسوا میکنند. 
و… قابل توجه مسئولین  و دست اندرکاران رسانه ملی که مجریان دیگری از این  دست را باز هم در اختیار دارد و پول و آنتن ویژه خود را برای لودگی ، به چالش کشیدن  و تمسخر کشور توسط آنان به هدر میدهد ، امیدواریم بعدها شاهد بروز حسینی دیگری نباشیم که با پول کشور !  کشور را مسخره کند…. 

 
 
تیتر یک   

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا