۱۴ بازيکن به اردوي تيم ملي فوتسال دعوت شدند

بصیر، به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تیم ملی فوتسال ایران اردوی دو روزه ای پیش از سفر به برزیل برگزار خواهد کرد که بر همین اساس، ملی پوشان دعوت شده باید ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۱۴ آبانماه در کمپ تیم های ملی حضور داشته باشند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

علیرضا صمیمی (ملی حفاری خوزستان) سپهر محمدی (گیتی پسند اصفهان) فرهاد توکلی (فرش آرا خراسان رضوی) میثم خیام (فردوسی خراسان رضوی) محمد شجری (شهرداری ساوه) علیرضا وفایی (ماهان تندیس قم) بهروز جعفری و وحید شفیعی (دبیری تبریز) مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور (گیتی پسند اصفهان) محمدرضا سنگ سفیدی و حمید احمدی (تاسیسات دریایی تهران) مرتضی عزتی و سعید مومنی (مس سونگون)

پس از این اردو و پیش از اعزام ملی پوشان به برزیل ۲بازیکن (در روز پنجشنبه ۱۵ آبانماه) با نظر کادرفنی از لیست ملی پوشان اعزامی خط می خورند و تیم ملی فوتسال کشورمان ساعت ۴ بامداد روز جمعه ۱۶ آبانماه تهران را به مقصد برزیل ترک می کند.

همچنین علی اصغر حسن زاده و حسین طیبی دو بازیکن حاضر در لیگ روسیه به طور مستقیم به ملی پوشان در سائوپائولو ملحق خواهند شد.

درحالیکه بعد از عقد قرارداد مصطفی نظری با تاسیسات دریایی و بازگشت او به لیگ برتر فوتسال ایران،‌ خبرها حاکی از دعوت وی به تیم ملی بود و حتی رئیس کمیته فوتسال نیز این خبر را در رسانه‌ها تایید کرده بود، باز هم نام وی در جمع دعوت‌شدگان دیده نمی‌شود.

 
 
تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا