اختصاصی بصیر

تقدیر نماینده مردم فریدونکنار در مجلس از خیر نو اندیش حسین آبادی

DSCN7507

بصیر، در حاشیه دیدار مردمی مقداد نجف نژاد نماینده مردم فریدونکنار در مجلس و از اسحاق عبادی رئیس شورای حسین آباد و خیر نواندیش تجلیل شد.

این خیر نواندیش قطعه زمینی به ارزش یکصد میلیون تومان در روستای شیرا حسین آباد از بخش دهفری برای گسترش قبرستان محل با توجه به کمبود و مشکل فضا اهدا نمود.

عمل پسنیده رئیس شورای حسین آباد موجب گردید تا در این دیدار مردمی نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار، در حضور دهیاران و شوراهای روستا، تعدادی از مسئولین ادارات و نهادها، در مسجد امام شجاد دهستان کاردگرمحله از این خیرین دگر اندیش تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این تجلیل عسگر تویا دهیار روستای حسین آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: خیرین را باید تشویق و ترغیب نمود تا در عمران و آبادی روستاها مشارکت نمایند و این اقدام خداپسندانه نیز باید به نیکی یاد گردد، چرا که مولا علی(ع) در سفارش به فرزندش امام حسن مجتبی(ع) و مالک اشتر نخعی فرمودند(مبادا بین کسانی که کار نیک و بد می کنند در نظرتان یکسان باشند، زیرا آنوقت آن کسی که کار بد می کند به کارش ادامه و آن کسی که کار نیک می کند اندوهگین خواهد شد).

وی تصریح کرد: لذا برای اطلاع رسانی علیرغم میل باطنی رئیس شورای محل آقای عبادی، بر اساس حدیث «من لم یشکرالمخلوق، لم یشکرالخالق» از ایشان تجلیل شد و جا دارد از سایر مردان خیر نیک اندیش و عاقبت اندیش دست همت دهند تا این روستا روز به روز آبادتر گردد، چرا که رسول مکرم اسلام فرمود(بهترین مردم کسی است که مردم از او سود برند) و امیر بیان حضرت علی(ع) فرمود(خدا بندگانی دارد که برای سود رسانی به بندگان خدا نعمت ها را به آنها اختصاص می دهد، پس مادامی که آنرا به دیگران می بخشد نعمت ها را در دستانشان باقی می گذارد و هرگاه آنرا از دیگران باز دارند از آنان می ستانند و به دیگران می دهند).

دهیار روستای حسین آباد ضمن تقدیر و تشکر این اقدام خداپسندانه رئیس شورای شیرا حسین آباد، حدیثی را از امام صادق اشاره کرد که فرمودند(کسی که در کمک رسانی به برادران دینی و رفع زیان یا جلب سود، آنان را یاری کند خدا قدمهایش را در روزی که قدم ها می لغزند ثابت نگه می دارند).

 وی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مجلس شورای اسلامی دکتر مقداد نجف نژاد و فرماندار شهرستان محمد حسین زاده لداری و محمد مهدی نصیری بخشدار دهفری، خواستار توجه ویژه مسئولان به این منطقه محروم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا