اختصاصی/ رئیس شورای بخش دهفری مطرح کرد

همه روستاهای بخش دهفری در تقسیم بودجه دیده شوند

به گزارش بصیر، عابد چکاوه در جمع مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان فریدونکنار، اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاران بخش های مرکزی و دهفری در دیدار مردمی نماینده شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی مقداد نجف نژاد و فرماندار این شهرستان محمد حسین زاده لداری در مسجد امام سجاد دهستان کاردگرمحله، ضمن تقدیر از زحمات نجف نژاد و فرماندار فریدونکنار، اظهار داشت: هدف ما برای جمع شدن در این مسجد مقدس برای چه چیزی است، قطعا مهمترین هدف ما خدمت برای مردمی باشد.

وی تصریح کرد: با شعار نمی توان گفت خدمت می کنیم، باید در عمل اثبات کنیم، زمانیکه خدمت می کنیم قیمتی می شویم نه به هر قیمتی خواهان بدست آوردند جایگاهی باشیم.

عضو شورای اسلامی نوائی محله سفلی با اشاره به اینکه آیا با زد و بند و داشتن پارتی قیمت پیدا می کنیم، عنوان داشت: چرا همواره در مسند قدرت به دنبال تخریب شخصیت ها هستیم، چرا با آبروی یک مومن بازی می کنیم، با بازی کردن با آبروی مومن قیمتی نمی شویم، این اعمال خدمت نیست.

چکاوه در ادامه با بیان اینکه همه روستاهای بخش دهفری در تقسیم بودجه دیده شوند، گفت: تمامی روستاها هر یک به اندازه خود مشکل دارند، طرح های نیمه تمام زیاد است، طرح های هادی، عقب نشینی، ساختمان دهیاری و آب بندان ها از بزرگترین مشکلات روستاهاست که بدون بودجه این موانع برطرف نمی شوند.

مسئولین پیگیر مطالبات سهام مرزنشینان روستایی باشند

وی همچنین با بیان اینکه روستاهای ما نیز شامل مرزنشین بودن محسوب می شوند، اذعان داشت: مسئولین پیگیر مطالبات ما در این زمینه هم باشند، سهام مرزنشینان از حقوق روستائیان است و باید پیگیری کنید.

چکاوه همچنین آب بندان شیرمحله و بزرگ بیشه محله را شبیه یک مخروبه دانست و بر لزوم احیای آن تاکید کرد، همچنین وی خواستار پیگیری برای تشکیل و توسعه شرکت تعاونی های روستایی شد.

ورزش در روستاهای بخش دهفری به خواب زمستانی فرو رفته است

رئیس شورای بخش دهفری همچنین ضمن تشکر از اداره برق و گاز شهرستان فریدونکنار، وضعیت ورزش روستایی در این بخش را نامطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: ورزش در روستاها به خواب زمستانی فرو رفته است و باید برای احیای آن اقدام عملی صورت پذیرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا