اختصاصی/ نجف نژاد خبر داد

پیشنهاد خرید تضمینی محصولات کشاورزی به مجلس ارائه شد

بصیر، مقداد نجف نژاد در دیدار مردمی با اعضای شورای اسلامی روستاها، دهیاران و مردم بخش دهفری و مرکزی فریدونکنار، با تشریح عملکرد خود در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: خوب است مسئولین بخشی از قوانین را بدانند و آنرا برای عموم اطلاع رسانی کنند که این امر فواید زیادی دارد.

وی تصریح کرد: مطابق قانون برای انجام یک پروژه در روستا ۱۵ درصد مشارکت مردمی و ۸۵ درصد دولت مشارکت داشته باشد اما آیا واقعا دولت این توان را دارد، به همین دلیل بنده پیشنهادی در مجلس مبنی بر این موضوع داده ام که مشارکت مردمی را به ۳۰ درصد افزایش دهیم و سهم دولت را به ۷۰ درصد برسانیم.

نجف نژاد افزود: این امر موجب تسریع در انجام آن پروژه می شود و دولت نیز رغبت بیشتری برای اتمام آن پروژه خواهد داشت، هرچه دولت درصد بیشتری را اختیار کند عملکرد ها هم کم خواهد شد.

 نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود آنکه مردم فریدونکنار در بحث مشارکت به خوبی ورود پیدا نکردند اما شهرستانهای حوزه استحفاظی من رتبه نخست کشور را در بحث آسفالت کردن راه های روستایی بدست آوردیم و چیزی حدود ۱۰ هزار تن قیر دریافت کردیم که به این وسیله حتی می توان ۵۰ روستای دیگر را آسفالت کنیم.

نجف نژاد با اشاره به اینکه در سالهای گذشته با مشارکت مردم در فریدونکنار و باحدود مبلغ کمتر از ۴۰ میلیارد تومان گاز رسانی به ۱۰۰درصد مردم این شهرستان انجام شده است، عنوان داشت: اگر امروز بخواهیم به فریدونکنار گازرسانی کنیم هزینه ها چندین برابر می شد که کار را دشوار می کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مجلس از کشاورزان این بخش حمایت کردیم و توانستیم با پیشنهاد بنده خرید محصولات کشاورزی را تضمینی کنیم، اذعان داشت: در حال حاضر پیشنهادی نیز به مجلس ارائه کرده ایم که در آن قیمت محصولات کشاورزی را تضمینی کنیم که امیدواریم تصویب شود.

بهره برداری از سد مخزنی هراز در سال ۹۵

رئیس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از موارد سیاست گذاری بیشتر از پول کار می کند، گفت: علاوه بر بودجه ۳ میلیارد تومانی تملک دارایی فریدونکنار، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت رسمی به بودجه فریدونکنار افزوده شد، همچنین از منابع ملی ۸۰ میلیارد تومان برای آب فریدونکنار و بابلسر اختصاص دادیم که به دلیل آنکه در بین شهرهای الف قرار داریم این بودجه برای فریدونکنار قابل ملاحظه است.

نجف نژاد از تلاش برای بهره برداری از سد مخزنی هراز در سال ۹۵ خبر داد و عنوان داشت: اولویت خود را در اختیار مسئولین قرار دهید تا با استفاده از پیشنهادات شما تحول و توسعه را در فریدونکنار شاهد باشیم.

به گزارش حرف، نماینده مردم شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار در پایان از برگزاری دیدار مردمی فصل آینده در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا