اختصاصی/ قول نماینده فریدونکنار در مجلس به مردم روستای مهلبان

تا ۲ ماه آینده شاهد آسفالت جاده روستای مهلبان خواهیم بود

به گزارش بصیر، شهریار گرجی در حاشیه بازدید مقداد نجف نژاد نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی از روستای مهلبان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار، ما اظهار داشت: جاده دسترسی روستای مهلبان با توجه به اینکه از ۶ سال قبل تا به امروز و با هزینه بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان از سوی شورا و دهیاری محل به طول ۱۵۰۰ متر تعریض گردید به دلیل مشکلات مالی همچنان بلاتکلیف است.

دهیار روستای مهلبان در ادامه با اشاره به دیدارهایی که در گذشته با نمانده مجل داشت، خاطرنشان کرد: مسئولین می گویند مردم ۳۰ درصد مشارکت کنند و دولت ۷۰ درصد باقیمانده را به انجام می رساند اما ما بیش از ۵۰ درصد کار را انجام داده ایم و این مقدار از ۳۰ درصد مدنظر آنها هم بیشتر است، با این حال باز هم حاضریم مشارکت کنیم چرا که کار بدون پیشرفت مانده است.

گرجی اذعان داشت: علاوه بر این ۱۰۰ میلیون تومان،  اداره راه  و شهرسازی ۲۰۰ میلیون تومان برای تعریض آن هزینه کرده است و پل های مورد نیاز را احداث نمود اما آنطور که باید برای این جاده کار صورت می پذیرفت عملی نشد.

وی با اشاره به قول های نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، گفت: نجف نژاد نیز بر مشارکت مردمی تاکید دارد غافل از اینکه این مشارکت صورت پذیرفته و دیگر توان این روستا برای مشارکت وجود ندارد، اما با این حال ما این مشارکت را قبول کرده ایم تا کار صورت بپذیرد.

گرجی خاطرنشان کرد: نجف نژاد گفت این ۱۰۰ میلیون به عنوان ۳۰ درصد شما محسوب می کردد و باقیمانده سهم ۳۰ درصد را باید پرداخت کنیم.

 

وی همچنین عنوان داشت: مهلبان یکی از روستاهای درجه یک شهرستان فریدونکنار است، ۶۵۰ متر طرح هادی در روستا انجام دادیم، دهیاری حدود ۱۵۰ میلیون تومان در بهسازی، جدول سازی، زیر سازی، تعریض کردن خیابان و جا به جایی تیر برق هزینه کرد و بنیاد مسکن نیز ۷۰ میلیون داده و پس از آن نیز دهیاری ۲۰میلیون تومان به حساب بنیاد مسکن واریز کرد تا این کار به صورت کامل صورت بپذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا