اتهام سفارت آلمان به تیم ملی کاراته ایران برای ممانعت از صدور ویزا/ فدراسیون شکایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات جهانی کاراته قرار است از ۱۴ تا ۱۸ آبانماه برگزار شود و مسئولان فدراسیون کاراته برای اعزام ملی‌پوشان به این رقابت‌ها از هفته‌های قبل برای دریافت ویزا کارهای اداری سفارت آلمان را انجام داده بودند اما متأسفانه با کارشکنی سفارت آلمان تیم ملی مردان و بانوان – فعلا – از حضور در بیست و دومین آوردگاه جهانی بازماند.

فدراسیون کاراته بارها برای پیگیری مراحل قانونی تمام مدارک ملی‌پوشان و نفرات اعزامی به این رقابت‌ها را به سفارت تحویل داده بود اما متأسفانه آنها با کارشکنی پروسه انجام ارائه روادید به ملی‌پوشان را به تعویق انداختند. امروز یکشنبه قرار بود ویزای ملی‌پوشان صادر شود اما مسئولان سفارت آلمان تمام مدارک تیم ملی اعزامی به این رقابت‌ها را پس دادند و در گزارشی که به مسئولان ارائه کردند بهانه عجیبی را مطرح کردند.

آنها در گزارش خود اعلام کردند تمام مدارک نفرات اعزامی به مسابقات جهانی آلمان جعلی است! این بهانه‌ها در حالی است که تیم ملی طی دو هفته پیش با همین مدارک در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون حضور پیدا کرد.

پس از اتهاماتی که سفارت آلمان به مدارک تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی زده است مسئولان فدراسیون برای شکایت از این اتهامات به وزارت امور خارجه رفتند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا