آیا خواننده تروریست لبنانی تسلیم می شود؟

بصیر، سرلشگر منیر المقدح افزود: فضل شاکر تماس هایی برای تسلیم خودش به دولت لبنان انجام داده تا پس از رسیدگی به اتهاماتش، به زندگی عادی بازگردد، ما نیز در این زمینه به وی کمک می کنیم. 


سال گذشته در حملات هواداران شیخ تندروی سلفی ” شیخ احمد الاسیر” به نظامیان ارتش لبنان، فضل شاکر خواننده لبنانی نیز حضور داشت و پس از حمله گسترده ارتش به مواضع این شیخ تندرو و فرار تروریست ها از طرابلس، شاکر نیز به اردوگاه آوارگان فلسطینی گریخت.

معاون فرمانده نیروهای امنیت ملی فلسطینی در لبنان با اشاره به اینکه اطلاعاتی درباره شیخ احمد الاسیر در اختیار نیست، ادامه داد : نیروهای امنیتی موفق به حفظ امنیت اردوگاه عین الحلوه شدند.

المقدح تصریح کرد، فلسطینیان ساکن لبنان متعهد به ضرورت خارج ساختن سلاح از اردوگاه ها و ساماندهی وضعیت اردوگاه ها هستند و ما با هر آنچه سیاستمداران لبنان تصمیم بگیرند، موافقیم.

وی خاطر نشان کرد: همکاری با ارتش لبنان برای کنترل اوضاع ادامه دارد و در جریان درگیری های اخیر طرابلس، هیچ طرفی به دعوت های گروه های مخالف ارتش پاسخ نداده است.

المقدح ضمن تاکید بر همکار امنیتی فلسطینی – لبنانی در اردوگاه عین الحلوه گفت که سلاح فلسطینی ها هرگز در لبنان هیچ طرفی را هدف نمی گیرد.

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا