ملت ایران بار دیگر به استکبار جهانی “نه” گفتند/ پناهیان: گفتگوهای ما اتمام حجت با آمریکاست/قطعنامه پایانی: مرگ بر آمریکا” تداوم پیام جاودانه “هیهات منا الذله” حسینی

بصیر، مراسم یوم الله ۱۳ آبان که مقارن با عاشورای حسینی است دقایقی پیش و پس از تلاوت ایاتی از کلام الله مجید، در مقابل لانه جاسوسی آغاز شد.

 
گفتنی است؛ در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ۴۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تهران تشییع خواهند شد.

*تشییع پیکر مطهر ۴۵ شهید گمنام تا میدان امام حسین(ع) تهران پس از اقامه نماز ظهر عاشورا 

**اقامه نماز ظهر عاشورا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی

**حجت‌الاسلام پناهیان در مراسم یوم الله ۱۳آبان: مذاکره کنندگان با تاسّی از امام حسین‌(ع) از موضع قدرت مذاکره کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: همان گونه که امام حسین(ع) در روز عاشورا از موضع قدرت وارد مذاکره با عمر سعد ملعون شدند، دولتمردان ما هم باید به تاسی از ایشان در مذاکراه با طرف غربی از خودشان ضعف نشان ندهند.

قطعنامه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان مقابل لانه جاسوسی آمریکا/

**“مرگ بر آمریکا” تداوم پیام جاودانه “هیهات منا الذله” حسینی است

شرکت کنندگان در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در قطعنامه‌ای تأکید کردند: رمز اقتدار نظام و ملت ایران در برابر نظام سلطه را پیروی از مکتب عاشورا و مقاومت و ایستادگی در برابر یزید زمانه یعنی آمریکا و قدرت‌های زورگو، ظالم و مستکبر می‌دانیم.

**محمدیان: هیچ وقت به غربی‌ها اعتماد نمی‌کنیم/ایستادگی ملت ایران در برابر ظلم، مثال زدنی است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: هیچ گروهی به اندازه سیاستمداران ما باگوشت و پوست و استخوان بی‌اعتمادی به آمریکا را لمس نکرده‌اند و مذاکره کنندگان هسته‌ای ما در مذاکرات یک ساله اخیر کاملا متوجه شده‌اند که طرف غربی ذره‌ای به وعده‌های خود وفا نمی‌کند.

**پخش زنده مراسم یوم الله ۱۳ آبان از شبکه‌های سراسری سیما

پخش زنده مراسم یوم الله ۱۳ آبان همراه با عزداری با شکوه حسینی و تجدید بیعت با ۴۵ شهید گمنام ” دفاع مقدس” را در شبکه‌های سراسری سیما مشاهده کنید.

**حسینیان: نهضت امام خمینی(ره) متاسی از قیام سیدالشهدا(ع) است

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: تقارن ۱۳ آبان، روز مبارزه با آمریکا و عاشورای حسینی، روز مبارزه با ظلم و استبداد؛ بسیار باشکوه است.

**کوثری: مبارزه ملت ایران تا سقوط کامل صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت

رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه ملت ایران با سردمداران استکبار جهانی تا سقوط صهیونیست‌های غاصب ادامه خواهد داشت.

**سردار ذوالقدر: ظلم ستیزی، پیام تقارن ۱۳ آبان و عاشورای حسینی است

سردار ذوالقدر گفت: قریب به ۱۴۰۰ سال است که شیعه، عاشورا و سینه زنی را رها نمی‌کند و برگزاری عزاداری عاشورای حسینی امروز در مقابل لانه جاسوسی پیام ویژه‌ای را دارد.

**مقدم‌فر: نهادینه کردن فرهنگ عاشورا با مجالس عزاداری/ مبارزه با ظلم پیام عاشوراست

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ عاشورا گفت: یکی از روش‌هایی که بین تشیع نهادینه شده مجالس عزاداری امام حسین(ع) است که این موضوع موجب نهادینه شدن فرهنگ عاشورا نیز می‌شود.

**حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی: پیام عاشورا مبارزه با همه بدی‌ها و زشتی‌هاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: بهترین موضع حضرت سیدالشهدا(ع) مبارزه باظلم و شرک بود و پیام عاشورا مبارزه با همه بدهی‌ها و زشتی‌هاست.

**پرچم رژیم صهیونیسیتی به آتش کشیده شد

**برپایی نمایشگاه عکس «فتنه‌گران جنایتکار، نوکران اسرائیل و آمریکا»


همزمان با آغاز مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان، نمایشگاه عکس “فتنه‌گران جنایتکار، نوکران اسرائیل و آمریکا” در حاشیه برگزاری تجمع روز ۱۳ آبان در خیابان طالقانی تهران و در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در مقابل دید حاضران قرار گرفت.

**قرائت زیارت عاشورا در کنار پیکر ۴۵ شهید گمنام

مراسم زیارت عاشورا در حاشیه تجمع بزرگ ۱۳ آبان، در کنار پیکر ۴۵ شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد.

**در این مراسم شخصیت‌های لشکری و کشوری حضور داشتند و شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه با سر دادن شعارهایی از جمله هیهات من الذله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت و عاشورای حسینی و همچنین خشم و انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.  

**مراسم یوم الله ۱۳آبان صبح امروز سیه شنبه(۱۳آبان ماه) با حضور شخصیت‌های شاخص نظام و خیل عظیم مردم همیشه در صحنه پایتخت، در مقابل لانه جاسوسی آغاز شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا