طباطبایی: استقلال مشکل درونی دارد

بصیر، هادی طباطبایی در مورد دیدار تراکتور‌سازی مقابل استقلال گفت: بازی سختی است. این دیدار حساسیت خاص خودش را دارد. استقلال در شرایط خاصی قرار دارد و به دلیل عدم نتیجه‌گیری در هفته‌های اخیر زیر فشار است. این بازی برای هر دو تیم تعیین‌کننده است و می‌تواند قهرمان نیم‌فصل را مشخص کند.


وی در مورد اینکه خیلی‌ها جنگ قهرمانی را بین تراکتور‌سازی و استقلال می‌دانند اظهار داشت: بله این دو تیم مدعی هستند البته سپاهان و فولاد هم رفته رفته به شرایط خوبی رسیدند و کار را برای تیم‌های بالانشین سخت کردند.

پیشکسوت استقلال در ادامه اظهار داشت: شرایط استقلال در بازی روز جمعه تاثیر زیادی دارد. این تیم امسال از لحاظ فنی نوسان دارد. استقلال در اوایل فصل خوب کار نمی‌کرد اما نتیجه می‌گرفت البته آنها گاهی عملکرد خوبی داشتند. به نظر می‌رسد این تیم مشکلات درونی دارد و وجود اختلافاتی آنها را در نتیجه‌گیری دچار مشکل می‌کند. استقلال نسبت به سال قبل تغییرات محسوسی داشته و از لحاظ فنی بسیاری از بازیکنانش تغییر کرده‌اند. با این وجود از لحاظ فنی هیچ تغییری در عملکرد این تیم نمی‌بینیم و همه این مسائل باعث بروز دوگانگی در این تیم شده است. وقتی بازیکنی مثل جاسم کرار در استقلال حضور دارد این تیم عملکرد خوبی دارد اما وقتی او غایب است تیم دچار مشکل می‌شود و این برای باشگاهی مثل استقلال خوب نیست.

طباطبایی در مورد مشکلی که برای آندرانیک تیموریان به وجود آمده عنوان کرد: باشگاه باید به تعهدات خود عمل کند. چطور وظیفه بازیکن تلاش برای تیم است اما باشگاه به این تعهدات عمل نمی‌کند. خسرو حیدری بهترین بازیکن استقلال بود اما وقتی به سپاهان رفت او را مقابل هواداران گذاشتند و علیه او شعار دادند. اگر خوب بود چرا اجازه جدایی به این بازیکن دادند و اگر بد بود چرا دوباره او را بازگرداندند. متاسفانه در استقلال با بازیکنان رفتار خوبی نمی‌کنند. اکثر پیشکسوتانی که از استقلال رفته‌اند دچار مشکل شده‌اند. بازیکنان فعلی استقلال این شرایط را درک می‌کنند و می‌دانند تا زمانی که به آنها نیاز باشد مورد توجه قرار می‌گیرند اما وقتی خوب نباشند کسی به آنها کاری ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این مسئله کادر فنی مقصر است یا مدیریت باشگاه عنوان کرد: همه آنها به هم وابسته هستند و در این موضوع تقصیر دارند.

طباطبایی در مورد مصدومیت‌های زیاد بازیکنان استقلال و اینکه این مشکل را در کجا می‌بیند خاطرنشان کرد: به هر حال نوع تمرینات و سبک کار در تمرین در آمادگی تیم تاثیر دارد. وقتی فشار تمرینات زیاد باشد و نوع آن مناسب نباشد می‌تواند به آسیب‌دیدگی بازیکنان کمک کند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود قرار است به کادر فنی تیم ملی امید اضافه شود عنوان کرد: هنوز پیشنهادی به من نشده است. کار کردن در تیم ملی یک افتخار است و هر کسی دوست دارد به تیم ملی کمک کند. در سطح جامعه فردی که فوتبال نگاه نمی‌کند وقتی تیم ملی بازی داشته باشد مقابل تلویزیونی می‌نشیند چرا که بحث ملی مطرح است و هر کسی آرزویش موفقیت کشورش است. باز هم تاکید می‌کنم تا این لحظه هیچ تماسی از سوی هیچ فردی در رابطه با تیم ملی امید با من گرفته نشده است. حبیب کاشانی از دوستان خوب و قدیمی من است اما در این باره کسی با من صحبت نکرده است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا