واکنش دایی به حمایت عزیزی و عابدزاده از مایلی‌کهن

بصیر، اين موضوع با واكنش اهالي فوتبال از جمله احمدرضا عابدزاده، خداداد عزيزي، رضا شاهرودي و… روبه‌رو شد. حتي آنها در مصاحبه‌هاي مختلف به انتقاد از دايي پرداختند اما سرمربي سابق پرسپوليس در محفلي خصوصي ضمن گلايه از همبازيان سابقش گفت:«آيا آنها، طاقت شنيدن حرف‌هاي تند مايلي‌كهن را داشتند؟! هيچ‌كس به اندازه من در مقابل تهمت‌هاي اين مربي صبر نداشته و او آنقدر اين رفتارش را تكرار كرد تا مجبور شدم از طريق قانون حقم را بگيرم.»


عليرضا رحيمي سكوت كرد!

كساني كه در فوتبال ايران زياد حرف زده و در مورد اظهارات‌شان هم فكر نمي‌كنند، فراوانند اما ظاهراً عليرضا رحيمي نمي‌خواهد اینچنين باشد. در خبر‌ها داشتيم كه عليرضا رحيمي و علي دايي مدير‌عامل و سرمربي سابق پرسپوليس به دليل شكايت دكتر محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان به دادگاه فرهنگ و رسانه شعبه ۲ بازرسي احضار شده‌اند. در پي اين اتفاق با عليرضا رحيمي تماس گرفتيم تا از چند و چون ماجرا باخبر شويم اما مدير‌عامل سابق پرسپوليس حاضر به پاسخگويي نشد. جالب آنكه رحيمي اين روز‌ها ترجيح مي‌دهد حتي در مورد پرسپوليس و پيام صادقيان هم مصاحبه‌اي انجام ندهد و سكوت اختيار كند.

دايي و مايلي‌كهن همديگر را نشناختند!

هر چند مراسم ختم پدر مجيد جلالي روز شنبه گذشته برگزار شد ولي همچنان حضور چهره‌هاي فوتبالي در اين مراسم سوژه است. در اين مراسم و در لحظه‌اي كه دايي و بهمن دهقان از مسجد بيرون آمدند، محمد مايلي‌كهن و نادرفرياد شيران از كنار آنها رد شدند تا داخل مسجد بروند. جالب اينجا بود كه طرفين به روي هم نياوردند كه همديگر را مي‌شناسند و كلي هم با هم مشكل دارند!

دايي تماشاگر ويژه بازي راه‌آهن- پيكان!

نتايج ضعيف پيكان در رقابت‌هاي اين فصل با وجود خريدهاي كلان اين باشگاه صداي مديران كارخانه ايران خودرو را در آورده تا جايي كه حتي ثنايي حامي سرمربي كنوني پيكان هم از سمت خود استعفا كرد و حالا راه براي تغيير در كادرفني اين تيم هموارتر از قبل شده است. شنيده مي‌شود اين موضوع به خود ابراهيم‌‌زاده هم منتقل شده و مي‌داند بازي با راه‌آهن آخرين فرصت او براي ماندن در پيكان است. حتي جانشين ابراهيم‌‌زاده هم مشخص شده و مديران اين تيم به دنبال علي دايي هستند. ظاهراً مذاكرات با سرمربي سابق پرسپوليس به مراحل پاياني خود رسيده و حتي دايي برادرش را مأمور كرده تا روز پنج‌شنبه با حضور در ورزشگاه از نزديك بازي دو تيم راه‌آهن و پيكان را تماشا كند و اطلاعات لازم درخصوص تيم جديدش را به او بدهد. ظاهراً بايد از نيم‌فصل دوم شاهد حضور شهريار روي نيمكت پيكان باشيم!

جزئيات شكايت وزير ورزش از دايي و رحيمي

فاطمه محرابي، مدير كل امور حقوقي وزارت ورزش و جوانان مي‌گويد شكايت مطرح شده عليه علي دايي و عليرضا رحيمي به خاطر مطالب خلاف واقعي بوده كه عليه وزير انجام شده و آن را مصداق تشويش اذهان عمومي مي‌داند. او توضيح داد: «وزير ورزش و جوانان نه در آوردن دايي و رحيمي دخالتي داشته و نه در بركناري آنها. موضوع جابه‌جايي مديرعامل و سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس كاملاً در حوزه اختيارات هيأت‌مديره اين باشگاه بوده و وزير ورزش و جوانان به هيچ عنوان در اين مسئله حتي نظري نيز ندادند. شكايت مطرح شده در دو بخش صورت گرفت؛ يك بخش شكايت دكتر گودرزي به عنوان شخصيت حقيقي بوده و بخش ديگر شكايتي كه از سوي دفتر حقوقي وزارت ورزش و جوانان نسبت به اتهامات وارد شده به شخص وزير بوده است.»

طعنه به دايي: به قولي مملكت قانون دارد

مازيار ناظمي، رئيس مركز اطلاع‌رساني وزارت ورزش و جوانان كه پيش از اين با عنوان آقاي ضبط صوت مورد انتقاد علي دايي قرار گرفته بود و سرمربي پيشين پرسپوليس مدعي بود او دستگاه شنود در وزارتخانه كار گذاشته، بعد از رسانه‌اي شدن خبر شكايت وزارت ورزش از آقاي گل جهان واكنش نشان داد و در صفحه رسمي‌‌اش در اينستاگرام نوشت: «به قولي مملكت قانون دارد. روزگاره ديگه‌؛ بهرام كه گور مي‌گرفتي همه عمر ديدي چگونه گور بهرام گرفت… به اميد اينكه هيچ معلم و اسطوره‌اي به زندان نرود. شكايت‌هاي ورزش و عبرت روزگار؛ اين سنت را خودت در ورزش باب كردي استاد و حالا…»

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا