زنان داعشی چه کارهایی یاد می‌گیرند؟

بصیر، داعشی‌ها برای اینکه نشان دهند برای زنان در چارچوب اعمال تروریستی خود نقشی قائل شده‌اند، اخیراً بنیادی برای آنها راه‌اندازی کرده‌اند. «بنیاد الزوراء» جزء افتخارات داعش محسوب می‌شود! آنها با این بنیاد زنان را به کار و خدمت گرفته‌اند.

 

بنیاد الزوراء در واقع کمپینی اینترنتی و سایبری است که نکات خانه‌داری، مشاوره و حتی آشپزی را به زنان داعشی آموزش می‌دهد. الزوراء در حقیقت محلی برای آموزش تروریسم خانگی و غیرنظامی است!

 

این بنیاد داعشی به همه زنان عضو و طرفدار خود که در رقه زندگی می‌کنند، آموزش می‌دهد تا اطمینان یابد این زنان به جز رفع حوائج جنسی مجاهدان و زادآوری، برای این گروه تروریستی به سختی نیز کار خواهند کرد. در این سایت فیلم‌هایی از نحوه بستن زخم‌های برادران مجاهد پخش می‌شود. همچنین پخت غذا برای فرزندان داعشی که خسته و کوفته از میدان نبرد و بریدن سر دیگران بازمی‌گردند.

 

آموزش کمک‌های اولیه، آماده کردن کمربندهای انفجاری، آموزش مقدمات تیراندازی و همچنین مهارت‌های تبلیغ اهداف و پروپاگاندای داعش از دیگر مواردی است که در این سایت آموزش داده می‌شود. زنان داعشی در این وبسایت یاد می‌گیرند که چگونه غذایی با حداکثر کالری برای مردان مجاهد خود بپزند.

 

این سایت تروریستی هم‌اکنون در توئیتر بیش از ۲۸۰۰ طرفدار پیدا کرده است. به نظر می‌رسد یکی از اهداف اصلی این سایت، جذب زنان از کشورهای خارجی به خصوص غرب است. انتشار تصاویری از زنان با عنوان “پرندگان بهشتی”، یا “کمپین ازدواج در سرزمین بهشتی خلافت”؛ یا “فقط شهادت ما را از هم جدا می‌کند”، در حقیقت راه‌هایی برای فریب زنان خارجی است. به نظر می‌رسد یکی دیگر از اهداف داعش از به راه انداختن چنین تبلیغاتی، به قول مؤسسه مبارزه با تروریسمِ “کوئیلام”، شرمنده کردن مردان جهادی در سرتاسر جهان از حضور زنان در میادین جهاد است تا به این گروه تروریستی بپیوندند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا