اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار خبر داد

تخصیص ۴۹ درصد از اعتبارات تملک دارایی فریدونکنار

بصیر، محمد حسین زاده لداری در جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: یکی از سیاست های دولت انجام خدمات الکترونیک است که هدف از اجرای آن شفاف سازی و صرفه جویی هزینه های زمانی و مالی در انجام کارهاست.

وی تصریح کرد:تمام زیرساخت های لازم برای این کار در شهرستان برخوردار است شاید هزینه ابتدایی برای انجام این پروژه در فریدونکنار بالا باشد اما اگر این طور شود کارها به راحتی و سهولت انجام می شود.

فرماندار فریدونکنار همچنین به لزوم تبدیل پدافند غیر عامل به عنوان یک فرهنگ در جامعه تاکید کرد و گفت: باید این موضوع را جدی بگیرم و مهمترین موضوع در این بحث فراهم نمودن ساختارهای لازم است که در شرایط بحرانی و حساس به کمک ما در این شهرستان بیاید.

حسین زاده همچنین با تقدیر و تشکر از همه مدیران عضو طرح ساماندهی ساحل، اذعان داشت: خوشبختانه آمار غریق از ۱۵ نفر در سال گذشته به ۲ نفر در سال جاری کاهش پیدا کرد و بایستی تدابیری اندیشیده شود که آمار غریق به صفر برسد.

فرماندار فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه سرشماری بخش کشاورزی، گفت: ۷۵ درصد این کار تا به امروز انجام شده است که از مسئولین امر تقدیر و تشکر می کنم.

وی همچنین به استقرار ادارات در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: پزشکی قانونی در فریدونکنار استقرار پیدا کرده است و فقط بخش حراستی پزشک باقی مانده که به زودی نیز این امر تحقق می یابد.

حسین زاده همچنین به استقرار اداره اوقاف و اداره تعاون روستایی در فریدونکنار اشاره کرد و از مهیا نشدن بستر مناسب برای استقرار آنها خبر داد.

 

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد بودجه ابلاغی دولت امسال اختصاص خواهد یافت، گفت: از سه میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان تملک دارایی تاکنون ۴۹ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا