افتخار بزرگ دیگر برای فوتبال فریدونکنار در مازندران

مدرسه فوتبال فرابرتر نمونه شد

فرابرتر000

به گزارش بصیر، از بین مدارس فوتبال مازندران در سال جاری مدرسه فوتبال فرابرتر با توجه به رعایت فاکتورهای فدراسیون فوتبال و آکادمی ملی المپیک که شامل ۸ بند شاخص است و با نظر کارشناسان مدارس فوتبال استان به این مهم دست یافت.

حاج قاسم اللهقلی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر فریدونکنار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سرزمین ورزش ضمن تبریک، تقدیر و تشکر از مدیریت مدرسه فوتبال، کادرفنی و اعضای هیئت مدیره، اظهار داشت: افتخار داریم در هفتمین سال افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر، افتخاری دیگر نصیب این باشگاه و ورزش شهرستان گردید.

DSC04022

 

وی افزود: مدرسه فوتبال فرابرتر توانست در سال جاری با حدود ۲۴۶ کارآموز در رده های زیر ۸ تا ۱۴ سال تحت نظر ۱۲ مربی مجرب تحصیل کرده که دارای مدرک مربیگری از AFC و فدراسیون هستند به این مهم دست یابد.

2

اللهقلی از حمایت مسئولین هیئت فوتبال استان مازندران آقایان مهندس بهروان، مهندس خلردی، حمید رسولی، علی خورشیدی، احمدرضا گرجی پور و رشیدی، سروش خلردی مربی ارزنده فرابرتر، قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، غلامحسین صانعی رئیس هیئت فوتبال و اعضای شورای شهر فریدونکنار در انتخاب این باشگاه فرهنگی ورزشی به مدرسه نمونه فوتبال استان تقدیر و تشکر کرد.

یادآور می شود که مدرسه فوتبال فرابرتر برای اولین بار در تاریخ شهرستان فریدونکنار توانست عنوان برتر استان را کسب کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا