افراد ناشناس منازل و خودروهای رهبران فتح در غزه را به آتش کشیدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سما، افراد ناشناس بامداد امروز جمعه با قرار دادن بمب دست ساز در مقابل منازل و خودروهای تعدادی از رهبران جنبش فتح، آن را به آتش کشیده و همچنین سکوی ویژه برگزاری مراسم سالروز درگذشت «یاسر عرفات» در میدان الکتیبه را منفجر کردند.

در همین رابطه «حسین الشیخ» عضو کمیته مرکزی جنبش فتح، رهبران حماس را مسئول به آتش کشیده شدن منازل رهبران فتح دانست.

«اسامه القواسمی» سخنگوی جنبش فتح گفت که افراد ناشناس چند بمب در مقابل منازل تعدادی از رهبران این جنبش کار گذاشته و آن را منفجر کردند که از جمله این رهبران عبارتند از: «عبد الله الافرنجی» عضو  سابق کمیته مرکزی جنبش فتح و استاندار غزه، دکتر فصیل ابو شهلا عضو مجلس قانونگذاری فتح، ابو جوده النحال عضو شورای انقلابی فتح، دکتر فایز ابو عیطه سخنگوی جنبش فتح، عبد الرحمن حمد عضو کادر رهبری فتح در غزه، عبد الجواد زیاده، شریف وضفه؛ جمال عبید و زیاد مطر.

جنبش فتح در بیانیه ای تاکید کرد که جنایت تروریستی سازماندهی شده در به آتش کشیدن سکوی بزرگداشت یاسر عرفات در میدان الکتیبه و منازل و خودروهای تعدادی از رهبران ارشد فتح، ارکان روند پایان دادن به دوستگی ها و تحقق آشتی ملی و توافقات قاهره را نابود کرد و این عملیات ترور دوم روح عرفات و فکر و اندیشه های ملی آزادی بخش وی بود.

از سوی دیگر جنبش حماس این حادثه جنایتکارانه را محکوم کرد و از دستگاه های امنیتی خواست تا درباره این حادثه تحقیق کرده و مجرمان را تحت تعقیب قرار دهند.

انتهای پیام/پ

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا