افجه‌اي: بايد داور بي‌طرف‌تري انتخاب مي‌شد

 سیدسعید افجه‌ای پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: حق مردم آذربایجان بود که به ورزشگاه بیایند اما امیدوارم کمیته انضباطی همه را به یک چشم نگاه کند. وقتی رأی کمیته استیناف در مورد تراکتورسازی صادر شده چرا اجرا نشد؟ من ۳۰ بار با نبی دبیر فدراسیون تماس گرفتم. البته نمی‌خواهیم که جلوی مردم را بگیرم تا به ورزشگاه نیایند اما باید همه چیز یکسان باشد. محرومیت تیموریان یک ساعته به ما ابلاغ شد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به داوری فغانی در این بازی گفت: بهتر است کارشناسان در مورد داوری نظر بدهند اما متأسفانه داور تمام توپ‌های ۵۰ – ۵۰ را به ضرر ما سوت زد. کارت زرد کرار هم صحیح نبود. او ابتدا ضربه خورد. این کارت زرد باعث شد که او بازی بعدی را از دست بدهند. بهتر است کارشناسان نظر بدهند. بهتر بود برای این مسابقه از داور بی‌طرف‌تر استفاده می‌‌کردند.

افجه‌ای تصریح کرد: نتیجه مساوی با گل بد نیست اما به اعتراض‌های کادر فنی، هیأت مدیره باشگاه گوش نمی‌دهند. ما به این قضیه معترض بودیم.

وی در مورد اینکه منظورش این است که فغانی به سود تراکتورسازی سوت زده است، گفت: من هم می‌گویم که کارت زرد کرار درست نبود زیرا اول او را زدند. نمی‌خواهم در مورد داوری دخالت کنم اما داور در هر صحنه‌ای شک داشت آن صحنه را به نفع میزبان می‌گرفت. جو ورزشگاه هم بی‌تأثیر نبود. از دپارتمان و کمیته داوران می‌خواهم که نظارت بیشتری داشته باشند.

وی در مورد اینکه بهروان در ورزشگاه حضور داشت،‌ گفت: بهروان از طرف سازمان لیگ آمده بود. منظور من نظارت کمیته داوران است. بهتر است بررسی‌های بیشتری کنند تا استقلال با ۲۰ میلیون هوادار ضربه نخورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا