شرح کامل درگيري لفظي عبدي و حسيني

به گزارش “ورزش سه”، اتفاقی که شاید پرسپولیس همین یکی را کم داشت تا به وقوع بپیوندد و عکاسان رسانه های مختلف این لحظه را شکار کنند و در رسانه های خود به نمایش بگذارند. حال پرسپولیس به غیر از تمام مشکلاتی که در زمینه کمبود بازیکن، مشکلات فنی و اعتراض بازیکنانش دارد، حالا باید شاهد درگیری مربی و بازیکن هم روی نیمکت تیمش باشد.
 قضیه از آنجایی جدی شد که عکاس “ورزش سه”، عکسی را مخابره کرد که نشان از درگیری حسین عبدی با میثم حسینی داشت؛ عکاسان و خبرنگاران دیگر نیز این قضیه را متوجه شده و ادعا کردند که لب خوانی میثم حسینی را به تصویر کشیده اند. اما حقیقت داستان چه بود و واقعا چه اتفاقی رخ داده بود؟


میثم حسینی برخلاف رضا حقیقی بدون کوچکترین اعتراضی تعویض شد و روی نیمکت نشست. او با حمید درخشان و تمام نیمکت نشین های پرسپولیس دست داد و در کنار رضا حقیقی و محمدرضا خانزاده روی نیمکت نشست. دقایقی بعد میثم حسینی با صدای بلند کلمه ای را بر زبان آورد … البته خود حسینی معتقد است که آن کلمه را نثار بازیکن حریف کرده است، اما به یکباره حسین عبدی برگشت و از او پرسید:«چی گفتی؟ با من بودی؟» در این لحظه  بازیکن چپ پای پرسپولیس سراسیمه این قضیه را رد می‌ کند و مدعی می‌ شود که بازیکن حریف را مورد هدف و دشنام قرار داده است. موضوعی که بلافاصله رضا حقیقی و محمدرضا خانزاده که کنار او نشسته بودند نیز آن را تایید می‌ کنند. به هر حال لحظه ای بعد و در گرماگرم این بگومگو حسین عبدی از کنار زمین اخراج شد تا موضوع موقتا به پایان برسد.
اما حدود ۲۰ دقیقه بعد در رختکن پرسپولیس و در زمانی که حمید درخشان در کنفرانس مطبوعاتی از بازیکنان می‌ نالید، محمود خوردبین به سراغ میثم حسینی می‌ رود و از او سوال می‌ کند که آیا چنین اتفاقی رخ داده یا نه؟ میثم همه چیز را تکذیب می‌ کند و به سراغ حسین عبدی رفته و در حالی که دیگر مربیان پرسپولیس کنار او بودند، قضیه را بار دیگر برای او تشریح می‌ کند. اینکه او به هیچ وجه قصد توهین به مربی اش را نداشته و بازیکن حریف را مورد هدف قرار داده و چه و چه و چه …

 

حسینی در ادامه این شرط را هم برای عبدی مطرح می‌ کند که اگر حتی درصدی فکر می‌ کند که او را مورد دشنام قرار داده حاضر است از فردا در تمرینات پرسپولیس دیگر حاضر نشود و به صورت داوطلبانه خود را از تیم اخراج کند. البته به شرطی که عبدی وجدانش را این وسط گرو بگذارد.
جالب اینکه حسین عبدی نیز که در پاسخ به این سوال حسینی که آیا شما مطمئنید من با تو بودم، کلمه «نمی‌دانم» را بر زبان می‌ آورد، در نهایت به قضیه فیصله داد و در گفت‌وگو با خبرنگار “ورزش سه” هم تاکید کرد موضوع به پایان رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا