وزیر ارشاد: «عصبانی نیستم» فعلاً اکران نمی‌شود/ ضرورت برخورد منصفانه صدا و سیما با دولت

علی جنتی امروز در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ویژگی بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات چیست، اظهار داشت: باید این سوال را از معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بپرسید.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون رسانه‌ها حضور فعال و بیشتری در نمایشگاه دارند، افزود: رسانه‌ها در ۹ گروه موضوع بندی شده‌اند و به تفکیک در نمایشگاه حضور یافته‌اند.

وی یادآور شد: به لحاظ شکل و ظاهر با توجه به تجربه‌ای که رسانه‌ها کسب کرده‌اند تفاوت‌های بهتری را شاهد هستیم و امید است اهل مطالعه و اهل قلم بیشتری را بتواند جلب کند.

جنتی یادآور شد: حسین نوش آبادی، معاون حقوقی و امور مجلس در استان‌های وزارت ارشاد به عنوان سخنگو معرفی شده است و به سوالات به درستی پاسخ می‌دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سرافراز به عنوان رئیس جدید صدا و سیما انتخاب شده است و آیا می‌توان با این تغییر تعاملات مثبتی میان وزارت ارشاد و صدا و سیما ایجاد شود، گفت: امید است این مهم اتفاق افتد.

وزیر ارشاد بیان داشت: بنده با آقای سرافراز از سال ۶۱ و از دیرباز آشنا بودم و وی سابقه‌ای بیش از ۳۰ سال در این حوزه دارد.

این عضو کابینه دولت یادآور شد: سرافراز آشنایی خوبی با مقوله رسانه ملی دارد و فردی متدین، خوش‌فکر و صاحب نظر به مسائل رسانه است.

وی خاطرنشان کرد: امید است نوع برخورد صدا و سیما با دولت منصفانه و دو جانبه باشد نه یک طرفه.

وی درباره اکران فیلم «عصبانی نیستم» یادآور شد: آقایان اشکالاتی را در خصوص این فیلم مطرح کرده‌اند و باید منتظر بود و آخرین اصلاحیه‌ها را بر آن دید چرا که در خصوص این فیلم حساسیت‌هایی وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا