بازی جدید “بازیگر معروف” در نقش یک شهید!

به گزارش بصیر، بعد از بازی مریلا زارعی در نقش خاص مادر شهید در فیلم «شیار ۱۴۳» و همه اتفاقات و حاشیه‌های پیرامونی این فیلم، کنجکاوی برای پروژه بعدی مریلا زارعی در فضای رسانه‌ای و سینمایی ایران بالا رفته است. این کنجکاوی و این حاشیه‌ها و جنجال‌های پیرامونی ظاهرا خود زارعی را هم به این نتیجه رسانده است که در سکوت خبری کامل، پروژه بعدی‌اش را آغاز کند.

 
 طبق اطلاعات دریافتی خبرنگار تسنیم، مریلا زارعی هم‌ اکنون مشغول بازی در فیلم زندگی شهید طاهره هاشمی است. فیلمی که هیچ خبری از آن تا به حال رسانه‌ای نشده است.
 
طاهره هاشمی که در سال ۹۲ به عنوان شهید شاخص کشور شناخته شد سرنوشت جالبی دارد.اطلاعات زیادی از این شهید در فضای مجازی وجود ندارد، اما طبق اطلاعات منتشر شده در سایت‌ها و وبلاگ‌های مربوط به شهدا، شهید هاشمی با وجود سن کم سابقه مبارزات انقلابی قابل‌توجهی دارد. بعد از انقلاب درگیر فعالیت‌های تبلیغاتی و فرهنگی می‌شود و سرانجام در در روز ۶بهمن ماه ۱۳۶۰ درحالی که برای رزمندگان اسلام که برای مقابله با جنگهای محارب درشهر آمل  مستقر بودند مشغول جمع‌آوری داروـ غذا بود مورد رگبار منافقین قرار می‌گیرد و شهید می‌شود.
ظاهرا مریلا زارعی، در روزهای گذشته تمرینات رزمی و تیراندازی خاصی را هم پشت سر گذاشته است تا برای شرایط خاص این نقش آماده شود.
 
تهیه‌کنندگی این فیلم را محمدرضا شفیعی بر عهده دارد و اسماعیلی یک کارگردان جوان کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.
 
مریلا زارعی بعد از دو پروژه دفاع مقدسی «چ» و «شیار ۱۴۳» بیش از یک سال است که در فیلم دیگری ایفای نقش نکرده است.
 
 
 
تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا