بازی های رایانه ای خلاقیت ذهنی را بالا می برند

بصیر، نوید برهانی در اصفهان پیرامون برگزاری مسابقات جهانی بازی‌های رایانه‌ای در رشته فیفا ۲۰۱۵ در فرانسه و عملکرد وی در این مسابقات اظهار کرد: مسابقات جهانی فرانسه در شهر پاریس برگزار می‌شد و از سطح بالایی برخوردار بود؛ بازیکنان در ۴ گروه ۵ نفره به رقابت پرداختند و از ۱۷ کشور نیز در این مسابقات شرکت می‌کردند که برای نخستین بار یک ایرانی توانست قهرمان این مسابقات شود.

 
وی بیان کرد: من تابستان امسال در مسابقات انتخابی که در تهران برگزار می‌شد، شرکت کردم و قهرمان شدم تا توانستم به این مسابقات راه پیدا کنم و در مسابقات این دوره، همه قهرمانان دنیا حضور داشتند و به همین دلیل، رقابت‌ها سطح خیلی خوبی داشت.
 
قهرمان اصفهانی جام جهانی بازی‌های الکترنیک در رشته فیفا ۲۰۱۵  تصریح کرد: امیدوارم که مسئولان با رسیدگی‌های مناسب، کاری کنند تا بازیکن‌های ما بتوانند در این ورزش شرکت کنند و در سطح جهان قهرمان شوند؛ این رشته به عنوان یک ورزش دارای خلاقیت و تحرک ذهنی است که ما باید در راستای بهبود وضعیت آن تلاش کنیم.
 
وی افزود: من با قهرمانی در این مسابقات توانستم حدود ۴ هزار یورو جایزه بردم که این مبلغ متعلق به خودم می‌شود و اسپانسری که مرا به این مسابقات اعزام کرد، هزینه‌ای از این جایزه را دریافت نمی‌کند.
 
برهانی خاطرنشان کرد: این رشته به عنوان یک ورزش به حساب می‌آید و نیاز به استعداد و خلاقیت دارد، این ورزش هم همانند شطرنج نیاز به خلاقیت دارد و کسی که استعداد نداشته باشد نمی‌تواند در این رشته شرکت کند.
 
وی گفت: مهم‌ترین اتفاقی که در این دوره از مسابقات رخ داد، این بود که پس از ۱۱ سال یک ایرانی قهرمان شد و به همین دلیل من این قهرمانی را به رهبری و مردم سرزمین خودم هدیه کنم.
 
 
 
تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا