خاکپور: با کرانچار توافق نشود مذاکره با مربیان ایرانی آغاز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد خاکپور در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال المپیک کشورمان در مورد اینکه آیا نقشی در تمرینات این تیم خواهد داشت یا نه گفت: “من امروز آمده‌ام تا تمرین این تیم را ببینم. با توجه به اینکه شناختی از تیم المپیک ندارم اطلاعات کمی در چند روز گذشته از افرادی که کنار تیم حضور داشته‌اند،‌ گرفته‌ام. قرار بر این شده است هومن افاضلی که در کادر قبلی نیز حضور داشته برنامه‌های تمرین را بدهد و من نیز کنار تیم خواهم بود تا از بازیکنان شناخت پیدا کنم.”

وی ضمن تأکید بر اینکه واقعیت را می‌گوید، افزود: “چند سالی از فوتبال ایران دور بوده و آن را دنبال نمی‌کردم. با این حال در این مقطع آقای کاشانی لطف کرد و خواست که به تیم المپیک کمک کنم. احساس آقای کاشانی این بود که می‌توانم به تیم المپیک کمک کنم من هم دستور او را اجابت کردم.”

مدیر فنی تیم فوتبال المپیک کشورمان در خصوص حضور کرانچار در این تیم گفت: “کرانچار در حال حاضر گزینه نخست هدایت تیم المپیک ایران است. روادید سفر او به قطر برای همراهی تیم المپیک در این کشور در حال آماده شدن است. قرار است کرانچار از نزدیک وضعیت تیم المپیک را ببینند و نشستی هم با آقای کاشانی داشته باشد. اگر فدراسیون فوتبال با کرانچار به نتیجه‌ای نرسد با گزینه‌های دیگر که همگی ایرانی هستند وارد مذاکره خواهد شد.”

خاکپور در پاسخ به این سؤال که آیا در ارنج تیم و کار فنی دخالتی خواهد داشت یا نه٬ تصریح کرد: “متوجه انجام کار فنی که از آن صحبت می‌کنید، نمی‌شوم! اصلاً این کار براساس کارشناسی و فنی نیست که وقتی از تیم شناخت ندارم بخواهم در ارنج آن و مسائل فنی دخالت کنم. فعلاً دنبال این هستم که به شناخت از بازیکنان برسم و اگر بتوانم کمک کنم.”

وی در ادامه افزود: “حداقل در اردوی ۱۰ روزه قطر از بازیکنانی که در اردوی تیم المپیک حضور خواهند داشت، شناخت پیدا خواهم کرد. هر چند بازیکنانی هستند که شاید بیرون از تیم المپیک مانده باشند و یا اینکه با آمدن سرمربی از بازیکنان دیگری استفاده شود.”

مدیر فنی تیم فوتبال امید در خصوص اختلاف بین کی‌روش و کرانچار که پیش از جام جهانی ۲۰۱۴ به اوج خود رسید، گفت: “اگر همه منافع ملی را در نظر بگیریم باید بحث‌ شخصی را کنار بگذاریم. اگر بین کی‌روش و کرانچار اختلافی وجود داشته مربوط به زمانی بوده است که کرانچار اعتقاد به حفظ بازیکنانش در باشگاه داشته تا به تیمش کمک کند.”

وی از برگزاری دو دیدار دوستانه تیم المپیک با تیم‌های الاهلی و تیم فوتبال المپیک قطر در اردوی آماده سازی این کشور خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا