۱۱ مربي براي هدايت تيم هاي پايه در نظر گرفتيم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، سید محمد هادی آیت الهی، رئیس کمیته فنی و توسعه گفت: پس از نشست سه ساعته و بررسی از میان ۴۴ مربی منتخب در رده جوانان و نوجوانان، ۵ مربی در رده جوانان و ۶ مربی در رده نوجوانان در نظر گرفته ایم تا در هفته آینده برنامه های خود را به کمیته فنی ارائه دهند تا سرمربی نهایی برای هر دو تیم انتخاب شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه گفت: مربیان در رده نوجوانان روز دوشنبه هفته آینده (۲۶ آبانماه) باید در کمیته فنی حضور یافته و برنامه های خود را برای هدایت تیم ملی نوجوانان ارائه دهند. مربیان منتخب برای تیم ملی جوانان نیز روز سه شنبه (۲۷ ابانماه) باید برنامه های خود را ارائه دهند تا پس از بررسی های لازم، سرمربیان نهایی را برای دو تیم ملی انتخاب کنیم.

آیت الهی در ادامه درباره اینکه آیا از کادر تیم های قبلی در کنار کادر جدید استفاده می شود، گفت: بستگی به نظر سرمربیان تیم ها که انتخاب می شود، دارد. ما پیشنهاد می کنیم اما تصمیم نهایی با سرمربیان تیم ها است.

وی درباره معیارهای انتخاب نفرات فوق از سوی کمیته فنی گفت: افرادی که مدنظر کمیته فنی بودند باید شرایط مانند دانش فنی، توسعه بازی و تیم، مدیریت، رهبری، برنامه ریزی،ارتباطات، فرهنگ و شخصیت داشته باشند. در واقع موارد فوق جزیی از معیارهای کمیته فنی برای انتخاب نفرات بود.

نایب رئیس اول فدراسیون در پایان درباره هماهنگی با کمیته مسابقات فدراسیون در رابطه با برگزاری رقابتهای پایه گفت: با کمیته مسابقات در رابطه با برگزاری رقابتهای فوتبال در رده های پایه بحث و تبادل نظر انجام داده و در نهایت مقرر شد تا در تقویم مسابقات خود مانند تیم های بزرگسالان، اردوهای تیم های پایه نیز لحاظ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا