کره جنوبی مقصد گردشگری ایرانیان

بصیر، کیم کوانگ هی عصر دوشنبه در نشست تخصصی و گردهمایی توسعه گردشگری کره جنوبی و فارس در شیراز اظهار داشت: تلاش می‌کنیم کشور کره جنوبی به یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایرانیان تبدیل شود.

وی افزود: وجود بزرگ‌ترین مراکز تفریحی دنیا در کره جنوبی انگیزه مناسبی برای سفر گردشگران به این کشور است.
کیم بابیان اینکه ایران یکی از مقاصد و بازارهای مهم و بزرگ گردشگری کره جنوبی در خاورمیانه است اضافه کرد: در سال ۲۰۱۱، ۱۰ هزار گردشگر از ایران به کره جنوبی سفر کردند؛ یکی از برنامه‌های اصلی ما ارائه یارانه از سوی دولت کره جنوبی به آژانس‌های مسافرتی برای ورود گردشگر ایرانی به این کشور است.
کیم افزود: در صورت لغو تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه ایران، امسال تعداد توریست‌های کشور ایران در کره جنوبی به ۳۰ هزار نفر خواهد رسید.
مدیر منطقه خاورمیانه سازمان گردشگری کره جنوبی با اشاره به نمایش فیلم‌های کشور کره در تلویزیون ایران گفت: آمار سفر ایرانیان در پی تبلیغات صورت گرفته از ۲ هزار نفر به ۹ هزار و ۵۳۲ نفر رسیده و از سال ۲۰۱۱ به ۵ هزار و ۳۴۲ نفر کاهش‌یافته است.
وی بیان داشت: شرایط اخذ ویزا برای سفر به کره برای گردشگران ایرانی آسان شده و سه دفتر خدمات مسافرتی در تهران و شیراز در این راستا فعالیت می‌کنند و سفارت کره جنوبی در ایران همکاری مناسبی درزمینه ارائه روادید به گردشگران این کشور دارد.
معاون رئیس سازمان گردشگری کره جنوبی نیز در این نشست گفت: تاریخ، جذابیت‌های طبیعی، فرهنگ و آب ‌و هوای فارس جذابیت ویژه‌ای برای مردم کره جنوبی دارد.
هان یه اوکی افزود: وجود شاعر بزرگی مانند حافظ در شهر شیراز، انگیزه و جذابیت ویژه‌ای برای سفر به این شهر است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا