مرگ یک کودک روستایی براثر انفجار در هشترود

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هشترود گفت: در روستای ارقنه هشترود یک کودک بر اثر بازی با شئ مشکوک و کوبیدن آن به سنگ کشته و هم‌بازی وی نیز دچار مصدومیت شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هشترود در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در روستای ارقنه هشترود یک کودک بر اثر بازی با شئ مشکوک و کوبیدن آن به سنگ کشته و هم‌بازی وی نیز دچار مصدومیت شدید شد.
 
هاشم شعفی ادامه داد: این انفجار خارج از این روستا حادث شده و موضوع نوع ماده مشکوک منفجره در حال بررسی است.
 
کامران اختیاری عضو شورای روستای ارقنه نیز در این زمینه و در گفت‌وگو با فارس گفت: دیروز حوالی ساعت ۱۵ ظهر بر اثر انفجار مواد منفجره در روستا یک پسر بچه ۹ ساله در دم جان باخت و پسربچه دیگر به علت جراحات شدید از سر و صورت به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز اعزام شد.
 
شاهد عینی دیگری نیز گفت: دیروز پس از شنیدن صدای مهیب و دود غلیظ در اطراف روستا بلافاصله خود را به محل حادثه رساندم که با جسد بی‌جان بچه ۹ ساله به نام اکبر سروی روبرو شدم که در دم جان باخته بود و مادر بچه دیگر به نام ابوالفضل شاه‌محمدی بر بالین پیکر نیمه‌جان و مجروح وی نشسته است.
 
هنوز علت حادثه از سوی مسئولان و مقامات انتظامی در دست بررسی است و هیچ‌گونه اطلاعاتی در زمینه علت حادثه و اینکه چه چیزی عامل انفجار بوده در دست نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا