قوچان نژاد: شرایط فعلی تیم ملی فوتبال نگران کننده نیست

به گزارش ایرنا، رضا قوچان نژاد قبل از تمرین امروز تیم ملی فوتبال در گفت وگو با خبرنگاران در مورد کم بودن بازی های تدارکاتی برای جام ملت ها آسیا، گفت: همانطور که می دانید تیم ایران قبل از جام جهانی مسابقات تدارکاتی کمی داشت اما نتیجه خوبی گرفت. دوست داریم بیشتر بازی کنیم اما شرایط همین است و نباید زیاد به آن فکرکنیم.

وی تصریح کرد: من بیشتر به کیفیت تیم خودمان نگاه می کنم تا اینکه بخواهم در مورد بازی های تدارکاتی و یا حریفان ارزیابی داشته باشم.

رضا قوچان نژاد در خصوص شرایط تیم ملی عنوان کرد: من خودم دو روز پیش به اردو آمدم و امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی را انجام داده و بازی خوبی را مقابل کره داشته باشیم.

وی در مورد دیدار با کره جنوبی عنوان کرد: تیم ایران دو بار آنها را شکست داده اما این موضوع اصلا مهم نیست و به تاریخ پیوسته است. هفته بعد بازی جدیدی داریم و ملی پوشان می خواهند خود را برای جام ملت ها آماده کنند.

قوچان نژاد در خصوص اینکه گل حساسی را در مقدماتی جام جهانی و کره جنوبی زده است و آیا این موضوع باز تکرار خواهد شد، گفت: من در هر بازی دوست دارم گل بزنم و در این بازی هم همین طور. اما مهم رضا قوچان نژاد نیست بلکه تیم ملی در اولویت قرار دارد. من هم اگر آمدم فقط برای کمک به تیم ملی است. امیدوارم بتوانم وظایفم را به خوبی انجام دهم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای جام ملت های آسیا تیم ملی تغییر تاکتیکی می دهد یا خیر، گفت: این سؤال را باید از کی روش بپرسید. به نظر من جام ملت ها با جام جهانی فرق دارد وقتی به جام جهانی رفتیم هیچ تیمی شناخت آنچنانی از ایران نداشت اما الان شرایط فرق کرده است. ما فقط باید کار خودمان را انجام دهیم وبرنامه های کادر فنی را پیاده کنیم.

قوچان نژاد که در این فصل از انگلیس به لیگ کویت آمده است در مورد اینکه آیا انتظارات باید از شما همانند سابق باشد یا خیر، گفت: این دو لیگ را نمی شود با هم مقایسه کرد. لیگ برتر انگلیس از لحاظ فیزیکی و فنی بالاست من هم بازیکن حرفه ای هستم و در هر تیمی باشم کار خودم را انجام می دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا